tomsi42 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Da er dagens eksursjon over - bra oppmøte og mye moro å ta bilde av. Men det var "damn hot". Post bildene deres her. Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) OK, Da har jeg fått gått igjennom bunken og funnet et par blink-skudd. Fire-exit revisited. Zettec i farta Moderne arkitektur Tidens tenner Struttende skorstein Tom Endret 28. juli 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Okey. her kommer ett par stykker. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Siste portrettet der av Tomsi ble drittøft! Visste du hadde det i deg, Tom! Refleksjonen i frontelementet ble også seendes tøft ut. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Men for å være litt kritisk, liker jeg ikke helt at det er så mye luft over hode på'n. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Ser ut som en koselig tur! Det siste av Tom slo virkelig "an" - et kanonbilde av en kanonfyr! Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Her er mine bilder fra eskursjon Slenger med div bilder her. Ikke like fornøyd med alt men la gå... Den skulte FAR(E) Utenfor peppes Sirkel Lensbaby in action 2 versjoner av denne benken. Litt usikker på om jeg liker v1 eller v2 best. RUST!!! Lensbaby her også Crazy little thing called love Fikk et lite anfall av musikk tittel når jeg fikk lagt sammen dette bildet. Queen - Crazy little thing called love. Dette er faktisk en HDR av 2 bilder Linselus Lensbaby igjen Speil Lensbaby her også gitt mmm Mer rust Arts Måtte ha et bide av denne jeg også ??? Zettec VS Storm Tidenes mest spennende speil... ha! jeg måtte bare... Kule bilder ble det da ut av det Endret 28. juli 2008 av Dewil Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Kjørte analogt (Nikon F2), gudene vet når disse er klare. Men jeg tok noen med digital kompakt også. Omtrent stummende mørke, så bra vi hadde lys. Zettec varmer opp. Zettec er tydeligvis ferdig med oppvarmingen. Han blir forresten lett solbrent, derfor måtte det solparasoll til... De som er påvirket av LSD, ikke ta til venstre her! Vandalisert jernplate. I Nydalen svømmer Akerselva stille. Noen har oppdaget rust, alarmen har gått! Rust er god næring tydeligvis. Ny megaalarm! Denne gangen ei sluse. Jeg måtte selvfølgelig også få med en detalj fra nevnte sluse. Denne erigerte saken tror jeg alle fikk med seg. Jeg skal ikke røpe hvem denne liknet mest på. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Det har kommet en del bra bilder nå - og det blir vel flere. Artige effekter med Lensbaby, Dewil. Særlig rust-studiet av slusene ble bra. k.n.b - fine bilder og herlige kommentarer. Blinkskuddet til Zettec er allerede behørig kommentert Mye styr med lys-utstyr - men det er verdt det. Tom Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Hvem sin ide avr det da Det ble kjempe bra det portrettet av tomsi. Er bankers den bakgrunnen Ble noe bra ut av det du tok av meg oxo? selv om motivet ikke var helt 100 Det har kommet en del bra bilder nå - og det blir vel flere. Artige effekter med Lensbaby, Dewil. Særlig rust-studiet av slusene ble bra. Tom Lensbaby er artig det tom. takker for kommentar morsomt med Fire-exit revisited. Endret 28. juli 2008 av Dewil Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Moro å leke i Tom's bakgård. Knallbra det bildet du la ut i kritikken forresten Tom. Zettec har visst allerede gjort furore med Grafitti-Tom portrettet. Har ennå ikke forstått hvordan han får til de halsbrekkende stuntene sine - uten å dø. Håper du ikke går lei av den lensbabyen med en gang Dewil, blir ganske syke bilder med den. Likte spesielt det "buret", var vel ved et friskluftsanlegg? Venter spent på resten... Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Det var friskluft anlegget ja.. var litt usikker på det motivet egentlig. men etter jeg justerte brightess/contrast i ps hjalp det stort. Spess linse den lensbabyen altså, den er ikke lett å få skarp siden den er så "vinglete" Lenke til kommentar
Storm67 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Alt i alt en fin dag, blei noen keepers. Alltid en hyggelig gjeng å treffe. Mye juging og noen bilder. The GANG Zettec i farta Something sinister lurks behind... Nahh, bare en gul blomst X's from the moss Hadde jeg lyst på en is? ISO3200 - Ikke redd for å bruke det. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Mange morsomme og fine bilder her Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Alt i alt en fin dag, blei noen keepers.Alltid en hyggelig gjeng å treffe. Mye juging og noen bilder. The GANG Hvem er de helt til høyre og venstre? Så ut som en hyggelig tur, men ser ikke ut som om jeg kunne fått så særlig mye fotografisk utbytte av det. Men det sosiale pleier alltid å være toppers. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Alt i alt en fin dag, blei noen keepers.Alltid en hyggelig gjeng å treffe. Mye juging og noen bilder. The GANG Hvem er de helt til høyre og venstre? Så ut som en hyggelig tur, men ser ikke ut som om jeg kunne fått så særlig mye fotografisk utbytte av det. Men det sosiale pleier alltid å være toppers. The gang is: taslehoff, your's truly, Zettec, Dewil, Storm67 og k.n.b Fotograf er en av Dewil venner. Om han fortsatt er venn etter å ha diltet etter oss i to-tre timer, det skal være usagt. Tom Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Venstre er Taslehoff og han til høyre er knb. Endret 28. juli 2008 av Zettec Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Alt i alt en fin dag, blei noen keepers.Alltid en hyggelig gjeng å treffe. Mye juging og noen bilder. The GANG Hvem er de helt til høyre og venstre? Så ut som en hyggelig tur, men ser ikke ut som om jeg kunne fått så særlig mye fotografisk utbytte av det. Men det sosiale pleier alltid å være toppers. The gang is: taslehoff, your's truly, Zettec, Dewil, Storm67 og k.n.b Fotograf er en av Dewil venner. Om han fortsatt er venn etter å ha diltet etter oss i to-tre timer, det skal være usagt. Tom jeg og kenneth er fremdeles venner, selv om vi i gjengen kan virke litt som de karene her når vi er på tur når vi oppdager rust f.eks: http://www.weebls-stuff.com/toons/space+is+fun/ ble et flott gruppebilde. Er noe photoshop invovlert i dette bildet Storm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå