zevres Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Eg har et litte problem her. På sidene te blizzard står det at eg må slippe de gjennom firewallen de har eg akuratt som det står der, men eg må jo åpna det på routeren og å det er der eg har problem, eg vet ikke ein gong hvordan eg kommer inn på routeren for og åpne porter noen som vet? btw eg har D-link-524 og eg har sjeket portforward men eg finne ikke D-Link der. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 http://portforward.com/english/routers/por...arcraft_III.htm Lenke til kommentar
zevres Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 takk ska du ha for at du fant den men er det ein måtte og finna navnet på routeren på lol, eg vet passordet men ikke bruker navnet Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Hvis du restarter den, så blir alt satt tilbake til fabrikkinstillingene. Da kan du prøve med default bruker/passord Lenke til kommentar
zevres Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) akuratt når det gjelde dette emne me routere så er eg elendige men eg vet det er en side der du kan sjeke ke ip'en din er vet du keferen det er? link den isåfal sånn at eg kan se ke ipen min er. gløm det eg fant den. Endret 27. juli 2008 av jack655 Lenke til kommentar
zevres Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 men kos restarte eg den? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Et lite hukk bak på router'n som du kan ta å stikke en pennespiss inn i. Men huks om du stiller den til fabrikkinstallinger så må du konfiguere router på neytt igjen med isp osv. Lenke til kommentar
zevres Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Då gjør eg ikke det , men er det någen plass der det står navnet på routeren kan passordet men ikke navnet som er inlakt kan en finne det på ein måtte? jippii!! eg fekk det te far min må visst ha fjerna passordet så alt hva visst default lol jippii!! eg fekk det te far min må visst ha fjerna passordet så alt hva visst default lol btw takk for hjelpå. omfg, nå vet eg ikke ke mer eg har åpna porten på routeren og eg har sleppt den gjennom firewallen og det er den same som er på warcraft3 men de går fortsatt ikke någe peiling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå