propel Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Får denna meldingen etter at jeg starter Mohaa : -:en masse greier her:- RE_Shutdown( 1 ) Shutting down OpenGL subsystem ...wglMakeCurrent( NULL, NULL ): success ...deleting GL context: success ...releasing DC: success ...hiding window ...destroying window ...window successfully destroyed ...resetting display ...shutting down QGL ...unloading OpenGL DLL ----------------------- Tried to read from a zip file sound/amb/amb_river.wav that was not open merk siste linja!! Jeg har ikke denna filen noen sted på hardisken min og jeg finner den ikke på cd platen. Noen som kan hjelpe meg? og kansje legge ut en link til en direkte download?? Takker for all hjelp jeg kan få. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 1. Installer MoH:AA på nytt. 2. Installer DirectX 8.1 3. Installer siste patch fra EA til MoH:AA Lenke til kommentar
propel Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 Har gjort det 1000 ganger nå..samme resultat...har prøvd men en pk3-explorer og fant den i pak3.pk3 men får ikke extracktet den...fans dritt Lenke til kommentar
propel Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 ingen som gidder å linke den ut eller maile meg den lyd filen a? Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Kjøp spillet så virker det sikkert. Lenke til kommentar
propel Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 morsom du!!! Sitter her med orginalen din dusst! små snørrunger som deg får meg til å se grønt..tror alt er pirat kopiert hvis man har et problem og spørr om hjelp til det. Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Jeg har pak3.pk3 filen men den er svær! På litt over 80 mb så den kan ikke mailes med andre ord og heller ikke pakkes opp Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 morsom du!!! Sitter her med orginalen din dusst! små snørrunger som deg får meg til å se grønt..tror alt er pirat kopiert hvis man har et problem og spørr om hjelp til det. Skjerp deg...du er neppe noe annet enn en guttunge selv med den språkbruken der! Er enig i at det er mye mistenkeliggjøring når folk spør etter hjelp til spill, og at han kunne spart seg den kommentaren. Men du synker ned på og heller under hans nivå ved å svare på den måten du gjør. Er fristet til å spørre hvem som har lært deg folkeskikk! EDIT: en annen ting...det problemet du beskriver er det problemet som flt hadde med sin første utgivelse av MOHAA (var ikke en final versjon). Så jeg skjønner godt at Shio svarte det han gjorde faktisk! (Hvis noen lurer så funker dev versjonen helt ok, men skal dere ha dette spillet så kjøp det! Det er verdt hver eneste krone) Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Hvor ofte skjer det problemer under installasjon av et originalspill? Har kjøpt ca. 40 spill selv gjennom åra og har aldri hatt et eneste problem under selve installasjonen. Hva patcher, modder o.l. angår er en helt annen ting. Hvordan du kan trekke en konklusjon om min alder ut av den linjen jeg skrev er helt uforståelig. Si at du har et originalspill istedet for å komme med et elendig utspill som enhver halvautomat kunne kommet opp med. Ta kontakt med butikken der du kjøpte det og få dem til å teste cd'ene. Hvis de ser greie ut og de fremdeles ikke virker burde de gå under reklamasjon Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Kan hende at cd'ene er ødelagte ja.. Lenke til kommentar
propel Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 siste gang jeg bruker detta forumet her ass..bare drittunger her jo. Har dere ikke no posetivt å komme så HOLD KJEFT!! Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 siste gang jeg bruker detta forumet her ass..bare drittunger her jo. Har dere ikke no posetivt å komme så HOLD KJEFT!! Håper du mener det du sier, for forumet er bedre uten sånne sutrepaver som deg! Ærlig talt, tror du at du får mye hjelp ved å slenge med leppa og komme med sånn drittsnakk? Du skulle hatt en god, gammaldags omgang med ris så kanskje du hadde oppført deg som folk etterpå! Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Er et problem som henger sammen med grafikkortet. Installer nye drivere... Lenke til kommentar
notarget Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 ..heller ikke pakkes opp *host* man kan pakke den opp. WinRar :wink: Lenke til kommentar
Kfinn Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Håper vi ikke hører noe mer til "propel" Du kan ikke forvente annet enn dritt når du slenger dritt. Det er ikke utenkelig at man sitter med en uorginal når filer ikke virker i et spill. Det er bare legetimt av "Shio" å komme med en slik kommentar. Ta deg sammen! Lenke til kommentar
spillerman Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Haha, jeg ELSKER krangler UT MED DRITTUNGEN SHIO, HAN FORTJENER IKKE Å VÆRE PÅ FORUMET!!!!!! Haha Lenke til kommentar
Hawk_72 Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Får denna meldingen etter at jeg starter Mohaa : -:en masse greier her:- RE_Shutdown( 1 ) Shutting down OpenGL subsystem ...wglMakeCurrent( NULL, NULL ): success ...deleting GL context: success ...releasing DC: success ...hiding window ...destroying window ...window successfully destroyed ...resetting display ...shutting down QGL ...unloading OpenGL DLL ----------------------- Tried to read from a zip file sound/amb/amb_river.wav that was not open merk siste linja!! Jeg har ikke denna filen noen sted på hardisken min og jeg finner den ikke på cd platen. Noen som kan hjelpe meg? og kansje legge ut en link til en direkte download?? Takker for all hjelp jeg kan få. Det problemet der tror jeg har med skjermkortet/skjermkort driveren din å gjøre. Prøv med en nyere driver til kortet. Håper det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå