Giallorossi Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Vel, det er utrolig mange eksempler på kjøpere som har blitt eid. Ta blant annet en fyr som bestilte en gitar fra USA, kostet 6 tusen der med alt, mens bortimot 20 lapper her i Norge. Uansett, når pakken kom til norge, åpnet Tollvesnet den, og han som åpnet den hadde bittelitt greie på Gitarer og viste at dette ikke var en fattig gitar akkurat, og han regner litt, og fant du pakkens egentlig verdi, og han røyk på massevis av skatter og dritt, men pakken var fortsatt billigere enn hvis han skulle bestilt i Norge. (Mente jeg leste dette på Vg.no). Uansett, det finnes ingen sikre måter, det handler om flaks. Jeg regner med det går, men gir selvsagt ingen garanti. Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg har lest litt om dette nå. For gaver er det en grense på 1000 kr, så det holder vanligvis ikke å bare si at det er en gave. Det jeg synes er tåpelig, er at 200kr-verdigrensen har vært uforandret siden 1975. Hadde den fulgt prisutviklingen ville den nå ha vært på omtrent 1000 kr! Dumme politikere..... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 De fleste er ikke uenig med det på dett området. Men det hadde er nok skattene som ødelegger for mer vannkjøling i norge til normale priser. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Eg har også Gigabyte 9800GTX, og det var også alt for varmt... Så eg bestemte meg for å kjøpe meg ny kjølar. Eg bestilte denne , men den er ikkje komen enda. (får den sannsynligvis i morgon.) Du sa du har eit litt lite kabinett, var det ikkje slik? I så fall er det ikkje sikkert du får plass til denne kjølaren, i og med at den tydeligvis er ganske stor. Kjølaren kostar jo i underkant av 400 kr, så dersom du ikkje vil ut med 2000 for komplett vannkjøling kan du kanskje vurdere den...? Viss du vil kan eg jo skrive her når eg har fått den og testa den ut litt. PS. Satsar på at du ikkje har bestilt allereie... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå