ExhAustad Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Åssen er det med PAL på Amazon? Er det no forskjell på .com og .co.uk? Har lyst til å bestille Too Human(Xbox360) siden det er nesten 200,- billigere enn i norge. Takk Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) .com er NTSC (USA), mens co.uk. er PAL. Så du må nok handle på co.uk. Med mindre det står PAL på den. Ang. Too Human, så test demoen på Xbox 360 først. Selv synes jeg den var total møkk. Noe av det verste jeg har spilt på lenge. Endret 27. juli 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
ExhAustad Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 ...Ang. Too Human, så test demoen på Xbox 360 først. Selv synes jeg den var total møkk. Noe av det verste jeg har spilt på lenge. Har prøvd det allerede (mellom 20 - 30 ganger ) Så skal ha det uansett. Men tenkte hvis det gikk an å spille det i Norge så er det jo MYE billigere... Takk for svar... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Bare pass på at det kommer under 200 kroner, så du slipper å betale moms og toll og sånn. Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Bare pass på at det kommer under 200 kroner, så du slipper å betale moms og toll og sånn. Eller kjøp fra play-asia-com der de kan skrive på pakken at det kostet under 200-lappen. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 .com er NTSC (USA), mens co.uk. er PAL. Så du må nok handle på co.uk. Med mindre det står PAL på den. Ang. Too Human, så test demoen på Xbox 360 først. Selv synes jeg den var total møkk. Noe av det verste jeg har spilt på lenge. de fleste ntsc vil faktisk virke på en pal konsoll men unntakene er f.eks alle "ea games" spill. sjekk sone lister før du kjøper...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå