wessien Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 er det nåkon som veit kva dei betyr? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Jeg ekke helt sikker på hva du mener egentlig, men jeg tar en sjangse. Jeg har 3 led's/lys bakpå mitt asus 3870x2 som lyser hvi. Jeg vet ikke om det er dette du tenkte på. Lenke til kommentar
wessien Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Jeg ekke helt sikker på hva du mener egentlig, men jeg tar en sjangse. Jeg har 3 led's/lys bakpå mitt asus 3870x2 som lyser hvi. Jeg vet ikke om det er dette du tenkte på. ja dei tre... men betyr det nåko om berre eit lyser osv? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 nei det kan jeg ikke tro, du kan jo sjekke manualen som fulgte med kortet ditt eller lese på nettsiden til produsent om de led lysen skal bety noe, men så lenge kortet fungerer som det skal så burde det ikke være noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå