boffeeen Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Ganske gammelt bilde, fant det igjen på foto.nor brukeren min. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Dette var litt vanskelig å vurdere for meg. Jeg forsøker å tenke på hvordan jeg ville gjort det, uten å ha vært der. Det er egentlig ikke et bilde av rust, men det er flotte farger i mine øyne for det. Det har også en fin dybde, men i det ligger også min største kritikk. Dybdeskarpheten er ikke stor nok. Forgrunnen ville jeg i alle fall hatt i fokus, for den er spennende med sitt klare skille. Og så ville jeg ha flyttet fokuspunkt litt fremover i bildet samtidig, slik at det ikke blir altfor skarpt i bakgrunnen. For her ser det vanskelig ut å følge min regel om absolutt dybdeskarphet i de fleste tilfeller. Jeg ønsker bare litt mer dybde. Det beste hadde vært å hatt hele saken i fokus, og evt klonet bort det som forstyrrer for mye i de sorte partiene. Det hadde nok blitt råtøft. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Neimen Boffen jo. Gamer Du fortsatt Xbox live? Hehe. Remember me ZoDz. Hehe. Hmms, bilde har vakre farger. Skulle ønske fokus punktet var forran på hjulet. Jeg føler ikke at bilde trenger mere dof. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå