NorthThe_Great Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Hei Jeg trenger en mp-3 spiller, men fordi jeg ikke akkurat har fulgt så nøye med på markedet i det siste, vil jeg gjerne ha råd, det jeg ser etter er følgende: Kvalitet, noe som holder lenge. Over 5-6 GB, men jeg trenger ikke noen 120GB. God batteritid Rimelig pris Ikke "DRM-nazi" (altså ikke ipod) Lydkvalitet (men det kommer kanskje mest ann på headsett?) Kan ha i lomma Tåler en liten støyt (evt. mulig å kjøpe noe beskyttelsesgreier til å ha rundt) Har også hatt dårlige erfaringer med creative, så det er helst å unngå. Når det gjelder brukervennelighet og video/bilde er det egentlig ikke særlig viktig. Jeg tenkte meg i grunn noe under 1000 Kr, hvis mulig.. På forhånd takk Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Har du kikka på annonseringen i toppen av kategorien? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=974204 Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Her er en spiller som jeg tror kan passe deg: Meizu M6 SL 8gb. Kvalitet, noe som holder lenge. Denne er ikke en boks knirkete plastikk, men en solid spiller. Over 5-6 GB, men jeg trenger ikke noen 120GB. Maks 8gb. God batteritid36 timer levetid, 26 timer musikkspilling og 6 timer video. Rimelig pris Rett under tusenlappen. Ikke "DRM-nazi" (altså ikke ipod) Ikke ipod nei, drag & drop. Lydkvalitet (men det kommer kanskje mest ann på headsett?) God lydkvalitet på denne. Kan ha i lomma Veldig liten og hendig, passer fint i lomma. Tåler en liten støyt (evt. mulig å kjøpe noe beskyttelsesgreier til å ha rundt) Finnes blant annet silikonskin, crystalcase osv. http://www.anythingbutipod.com/archives/20...ayer-review.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå