Bakke Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Kampen mellom varulver og vampyrer fortsetter - og de første bildene er nå ute på nettet. Les mer Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Men Rhona er en fin erstatning likevel Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Ingen Kate Samme Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Men Rhona er en fin erstatning likevel Dessverre er hun ikke i nærheten av Kate. Her kommer forskjellen brutalt til syne. Det er som en fergekø vs et formel 1 race Rhona var ikke en gang deilig med fiaskorollen som Laura Croft fra Tomb Raider Lenke til kommentar
pxK Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Ingen Kate... de kunne jo like godt endret navnet på hele filmet. Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Siden filmen er satt i tidsperioden før de to første filmene, så ville det vel vært merkelig om Kate hadde vært med? Det jeg bekymrer meg mest for, er at det ikke er samme regissør. Elsker stemningen i Underworld filmene, da særlig den første, og håper den blir beholdt, også i 3'ern. Hvis handligen foregår i middelalderen, så blir det vel lite av hel-automat pistoler med sølvkuler og andre gadgets, noe som også er synd, siden dette var med på å gjøre de forrige filmene underholdende, hvertfall for min del. Er det bare meg, eller ser Rhona Mitra ut som en mann på bildene? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Du snu om på det Tobe. Kanskje den er satt før de to andre akkuart fordi Kate ikke er med, ikke omvendt? Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Du snu om på det Tobe. Kanskje den er satt før de to andre akkuart fordi Kate ikke er med, ikke omvendt? Ja, det kan godt være Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 jeg liker underworld filmene. kommer til å savne kate i hovedrolla. rhona mitra er heit nok ho, og mye mulig en god erstater. problemet er at jeg forventer en vampyrfilm med høy teknologi, hybriden fra de foregående filmene og kate i trang latex. jeg skjønner at de ønsker å lage en film om hvordag det var i gamle dager, men jeg har ikke noen tro på denne filmen. og det er til tross for at pitch black er en av de desidert beste filmene jeg har sett. Lenke til kommentar
BlackH Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Siden filmen er satt i tidsperioden før de to første filmene, så ville det vel vært merkelig om Kate hadde vært med? Tja.. Kate i rubber/latex outfit var vel en egen grunn for å se de to første filmene Så lenge det ikke er hvordan krigen starta, så skulle det vel gått bra.. Kate var vel ganske gammel (noen hundre år?) allerede i første filmen om jeg husker rett. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Hun ble jo vampyr i middelalderen en gang ja, hvis man skal tro flashbackene? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Selv om Kate ikke er med så var det vel mange vampyrer med i den første filmen som hadde levd i hundrevis av år. Burde ikke en del av de være med i filmen? Blir litt rart vis det plutselig er et helt sett med nye skuespillere å leder når det virker som mange av lederne i nå tiden hadde betydelige roller også i "middel alderen"? Kan jo være at jeg snakker tull nåda, er så lenge siden jeg har sett filmene. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Mulig de andre er med da. Forøvrig kan det jo være en offshot. Selene virker jo som at hadde en rolle ganske nær maktsentrum. Ikke alt trenger å dreie seg om "top dogs" heller Lenke til kommentar
BlackH Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) tja.. jeg føler likevel det blir litt som å lage en ny Die Hard film uten bruce willis.. Edit: Men skal selvfølgelig se den likevel! Er jo vampyrer&shit Endret 31. juli 2008 av BlackH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg