Sanchez_ Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Ja, jeg vet at jeg henger litt etter, har bare sett sesong 1 og to (DVD) og 4 (TVN), me jeg har funnet et "spor" som jeg lurer på om noen ve hva kan bety. Vi snakker sesong 2 og episode 2. Da Sawyer, Michael, Walt og Jin er på flåten, og "De andre" sprenger flåten og tar Walt, ser Michael og Sawyer en hai. Hvis du har sesong 2 på DVD, kan du fryse bildet på 33min og 18sek. Det er et bilde av haien under vann idet den svømmer forbi. På haiens hale er det et merke som ser ut som Dharma-Initativ-logoen. Siden jeg ikke har sett sesong 3 enda, vet jeg ikke noe serlig om Dharma-Initativet, men er det noen som vet noe om dette? Endret 27. juli 2008 av toycar007 Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Ja, vi vet noe om dette. Men hvorfor spoile det? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Vent til Sesong 3 begynner, da får du se mer om akkurat dette! Endret 1. august 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Cira Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Vi får se et gammelt akvarium i sesong 3, er nok der den kom fra. Fant merket når jeg fulgte tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå