MrLee Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 gresset fremme og fjellene var for utbrendt. Deilig farge på vannet dog. Og himmelen. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Kult bilde, fjorden og himmelen går på en måte sammen og deler bildet. Er enig med MrLee, gresset og fjellene får en litt matt farge, men fargen på vannet og himmelen er jo bare herlig å se på. Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) OK, hva nå? Kanskje litt mye farge... Endret 27. juli 2008 av sdhild99 Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Det er litt knapt i toppen, men en flott diagonal er gevinsten. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 På vei til et fint landskapsbilde, men syns lyset ble for hardt. I tillegg er det skygger fra fjellet på vannet som trekker ned. Fin diagonal som dannes av fjorden. Fjellveggen til venstre blir for mørk, men dette kan enkelt fikses i PS e.l. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Har vært i nærheten av Kjerag, men aldri helt borttil. Jeg ser at det er på tide, dramatisk og fint landskap. Hva er den hvite prikken i Lysefjorden? En fugl? Et fly? Supermann (nei, han er visst rød og blå)? Lenke til kommentar
okki Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Synes den første versjonen var fantastisk. Fine farger og veldig bra komposisjon. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Uten tvil en fantastisk utsikt, men jeg føler det mangler noe. Skulle du kanskje vært nærmere kanten? Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Har vært i nærheten av Kjerag, men aldri helt borttil. Jeg ser at det er på tide, dramatisk og fint landskap. Hva er den hvite prikken i Lysefjorden? En fugl? Et fly? Supermann (nei, han er visst rød og blå)? Hei, ingen av delene du nevnte faktisk. Det er noe som vanligvis befinner seg på vannet, nemlig en båt :-) Du burde ta deg en tur. Det er en ganske strabasiøs tur, men det er verdt det Uten tvil en fantastisk utsikt, men jeg føler det mangler noe. Skulle du kanskje vært nærmere kanten? Selv jeg tør ikke gå særlig nærmere kanten. Det er vel ca 1m igjen, og man må tenke på at det er ca 1000m ned :-) Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Hei, ingen av delene du nevnte faktisk. Det er noe som vanligvis befinner seg på vannet, nemlig en båt :-) Kan jo ha vært en luftputebåt da... Du burde ta deg en tur. Det er en ganske strabasiøs tur, men det er verdt det Strabasiøse turer på fjellet er greit nok, men man må jo ha tid når man er i nærheten. Men må få gjort dette ja. Selv jeg tør ikke gå særlig nærmere kanten. Det er vel ca 1m igjen, og man må tenke på at det er ca 1000m ned :-) Ta på fallskjerm. Det er det de andre gjør som er der ute. Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Hei, ingen av delene du nevnte faktisk. Det er noe som vanligvis befinner seg på vannet, nemlig en båt :-) Kan jo ha vært en luftputebåt da... Du burde ta deg en tur. Det er en ganske strabasiøs tur, men det er verdt det Strabasiøse turer på fjellet er greit nok, men man må jo ha tid når man er i nærheten. Men må få gjort dette ja. Selv jeg tør ikke gå særlig nærmere kanten. Det er vel ca 1m igjen, og man må tenke på at det er ca 1000m ned :-) Ta på fallskjerm. Det er det de andre gjør som er der ute. Hehe, det KAN ha vært en luftputebåt ja. Ja, det er visst en del fra Stavanger baseklubb som hopper derfra. Selv driver jeg ikke med noe slikt, og foretrekker å gå uten fallskjerm. Jeg hadde aldri i livet hoppet utfor, hverken med eller uten skjerm :-) Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Herlig perspektiv og fine farger. Allikevel får jeg ikke helt den høydefølelsen jeg føler jeg burde hatt. Bildet er skarpt og fint, men jeg synes fjellet på andre siden av fjorden blir litt udramatisk. Liker faktisk tredjedelen øverst til venstre best av en eller annen grunn. Den virker litt mer spennende... Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 utrolig flott landskap.. tenker at du ikke hadde med deg filtre, så balansert godt bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå