isaac elric Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 .... men finner ikke ut hvordan jeg skal søke meg inn så jeg får sikret plass. noen som vet hvordan? fant ikke noe på forsvaret.no mvh motivert ungdom som vurderer utdanning i forsvaret, men som vil prøve seg i førstegangstjenesten først. Lenke til kommentar
terracon Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Hvor gammel er du? og har du vært på sesjon? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Er ikke værre enn å ringe Vernepliktsverket og si at du vil inn, så sender de brev med info med en gang. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Har du vært på sesjon? I så fall, ring 03003 og si at du vil til 2.bn., panserbataljonen, GP eller GSV. Les på mil.no om disse avdelingene og se hva som virker mest spennende. Med mindre du vil på båt, selvfølgelig. da ber du om å bli innkalt til sjø. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 er 16 år, har altså ikke vært på sesjon Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 vil altså sikre meg førstegangstjeneste til etter videregående opplæring, selvfølgelig. hvertfall slik at jeg blir innkalt. ringer vernepliktsverket og hører i dag takker Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Du må være minimum 17 år for å kunne ta utdanning i forsvaret. Tror kravet er at du fyller 18 samme året. Når jeg var på rekruttskolen hadde vi en egen tropp for de under 18 år, men de fikk ikke skyte med ordentlig krutt, og det krevde sikkert masse godkjenning fra foreldre. Tror troppen bestod av lærlinger. Edit: Finnes noe som heter heimevernet ungdom, men det er ikke det samme som førstegangstjeneste. Endret 28. juli 2008 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
40mm Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Er lite du kan gjøre for du har vært på sesjon, vent etter du har vært på den, så kan du ta kontakt med VPV, og si hvilken avdeling og når du vil inn, så blir du nok innkalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå