Flop|s Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Tenkte jeg skulle gjøre noe mer med kassa, og fant ut at jeg kanskje skulle tegne/male et motiv på den ene svarte sida. Jaja.. Ikke ble den akkuratt som jeg hadde tenkt, skulle kanskje ikke tenkt på det i det hele tatt Uansett har jeg fått meg et par nye katoder, og tatt noen flere bilder. Se dem her!!! Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Litt vel sterke neonlys i den saken kanskje? Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 Hehe.. De er nok ikke så sterke som de synes. Bildene er tatt i mørket uten blitz, derfor lyser de godt :wink: Lenke til kommentar
Stitch Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Den ape-tingen du har lage, er det mala/tegna på, eller er det skjært ut? Hvis det er mala/tegna, hva brukte du? Har planer om å lage en tegning e.l på sida jeg og, og lurer på hvordan jeg skal gjøre det. Lenke til kommentar
Thorin Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Lurte på det samme som Stich . er ikke det sånn Neon tape ? Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 oi helsikke er det oransje katoder eller jeg bare blind?!?!?!?!??!?!?!? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 oi helsikke er det oransje katoder eller jeg bare blind?!?!?!?!??!?!?!? Alle røde katoder har en tendens til å se litt oransje eller rosa ut. Men det er nok mest kameraets skyld.. Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 Hm, ja katodene er røde, men de ser veldig oransje ut på bildene.. Det er et 2 år gammelt digitalt kamera, så det er ikke så rart at fargene blir litt rare. Jeg malte med en egentlig altfor stor pensel med en maling som heter GLOSS eller noe. Blanda litt feil, det ble en mye lysere blå-farge enn jeg egentlig kunne tenke meg. Ikke ble figuren, kanskje det er en ape, hva vet jeg , så veldig bra, men det er litt vanskelig å se blyantstreker på en blank, svart overflate... Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 weeeeey...da maler jeg også! btw du er flink til å male =) Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 Hehe.. Da gjorde kanskje det året på forming seg da Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 sinnsjukt kult egentlig ! Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Skikkelig forrsegjordt vannkjøling, det er bra.... men blir litt skuffet hver gangn jeg ser noe som har latt seg bli hjernevasket av Chiftech-bølgen Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 Skikkelig forrsegjordt vannkjøling, det er bra.... men blir litt skuffet hver gangn jeg ser noe som har latt seg bli hjernevasket av Chiftech-bølgen Hehe.. Jeg kjøpte mitt for halvannet år siden, og jeg kjente ikke så utrolig mange som hadde chieftec-kabbis, men det var stort, hadde plass til masse vifter og enkelt og oversiktlig å bygge i. Og det er ikke å legge skjul på at det er vanvittig enkelt å modde det (og få et rimelig bra resultat..) Lenke til kommentar
Santa_ Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Flop|s: jeg må si du har gjordt en bra jobb der :smile: Hvor mye penger la du i alt sammen? og sånn hvor sånn ca mange timer's arbeid? nå vet jeg ikke om du delte opp arbeidet.. :-? har rødt plexi i på min kasse skal ha no KITT lignende greier :wink: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Fin fin Må si jeg er imponert over hvor bra du klarte å bytte fargen på chieftecen din. Fra sølv til svart. Impressive Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 Takker for alle komplimenter! Modden ble ikke så innmari dyr. Det gikk med endel lakk, mange katoder og vifter. Asfaltmatter og en ny tank (som jeg ikke har bilder av) kostet også litt, og hvis jeg legger til plexiglassene så kommer det på rundt 1700,- Ellers er det mange timer med arbeid, er litt perfeksjonist, så jeg vil ha ting så bra det er mulig å få det. Så det er fint å høre at mange synes det ble bra Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 jeg må si en ting: STYGT! hva er egentlig pointet? er det kult å modde til noe som absolutt alle andre har? hvis du ikke kan være original, så ikke modd i det hele tatt. la meg gjette.. det tok... 5 minutter? og prøv å følg EN stil. ikke ta mange elementer og sleng alt i en lapskaus. KISS! Keep It Simple, Stupid. ikke meningen å flame deg. men dette er noe enhver tiåring med tilgang på litt (og med litt, mener jeg MYE) kalde katoder.. sorry mac. min karakter: 1 / 10. med en kommentar under: smakløst og fargesprakende. Glad jeg ikke havner ved siden av deg på et lan party.. for da hadde jeg blitt gal. Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 jeg må si en ting: STYGT! hva er egentlig pointet? er det kult å modde til noe som absolutt alle andre har? hvis du ikke kan være original, så ikke modd i det hele tatt. la meg gjette.. det tok... 5 minutter? og prøv å følg EN stil. ikke ta mange elementer og sleng alt i en lapskaus. KISS! Keep It Simple, Stupid. ikke meningen å flame deg. men dette er noe enhver tiåring med tilgang på litt (og med litt, mener jeg MYE) kalde katoder.. sorry mac. min karakter: 1 / 10. med en kommentar under: smakløst og fargesprakende. Glad jeg ikke havner ved siden av deg på et lan party.. for da hadde jeg blitt gal. Hehe.. Det er jo klart at mange har modda kabinettet mye det samme som jeg har, "alle" modder jo kassa si nå og det er mange med Chieftec, men om du synes det er stygt så får det være din sak. Det er jo riktig nok at jeg kan slenge inn katodene på 5 min, og jeg kan si meg enig i at det er mange av dem, men som jeg har sagt litt over her så lyser de vanvittig mye mer enn det de egentlig gjør. Jobben ligger forøvrig ikke i lysene, det ligger i lakkeringen, utskjæring av vindu og andre åpninger til vifter. Ellers har jeg brukt endel tid på å få pc'en tilnærmet lydløs, noe den er nå. Uansett er jeg selv fornøyd over min 1. mod noensinne.. Så får dere andre mene hva dere vil :wink: Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 jeg syntes ikke det er stygt, men harry . personlig syntes jeg neon lys er ultra harry men det får være min sak 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå