Gå til innhold

Rosenborg - NAC breda gratis på nett?

Antsirabe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sopcast sender de fleste av fotballkamper.

Du har også TvAnts som sender en rekke kamper. Da har du også flere muligheter hvis du innstalerer begge to. ;)

Dette er veldig enkle programer, bare innstallere og så gå inn på MyP2P , forså å gå på sport og deretter fotball. Og velge den kampen du ønsker å se, eller de sender.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Kampen er vel over, men disse streamene er utrolig dårlige i tillegg til ulovlige.

Om du skulle ha streamet/skal streame kamper i framtiden, anbefaler jeg TV2 Sumo..

Jeg postet vel min post før Rosenborg-Nac? :roll:

Uansett, disse streaming programene er ikke dårlige, spesielt ikke til å være gratis.

Det eneste som kan være et uromoment, spesielt på sopcast gjelder dette, er at det er kinesiske kommentatorere. TvAnts er det som regel Engelske.

Skal du se Italiensk/Portugisisk fotball kan du også melde deg inn i betingselskapet Bet365.

De viser også en rekke kamper fra de nevnte ligaene.

Tv2 Sumo koster penger.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Jepp, men de streaming alternativene der du såvidt ser spillerne i tillegg til at kommentatorene ofte snakker et språk du ikke forstår.. vel.. 150kr mnd for å se relativt mye fotball er ikke noe å snakke om.. Da får du god kvalitet og norsk kommentatorer ( selv om de ofte suger)

Blir for dumt å foreslå ulovlig streaming på dette forumet, da må du ta deg en titt på reglene. Uansett, hvem gidder å se fotball på så dårlige streams.. da kan man likegjerne høre på radioen..

Endret av vargaz
Lenke til kommentar
Kampen er vel over, men disse streamene er utrolig dårlige i tillegg til ulovlige.

Om du skulle ha streamet/skal streame kamper i framtiden, anbefaler jeg TV2 Sumo..

Jeg postet vel min post før Rosenborg-Nac? :roll:

Uansett, disse streaming programene er ikke dårlige, spesielt ikke til å være gratis.

Det eneste som kan være et uromoment, spesielt på sopcast gjelder dette, er at det er kinesiske kommentatorere. TvAnts er det som regel Engelske.

Skal du se Italiensk/Portugisisk fotball kan du også melde deg inn i betingselskapet Bet365.

De viser også en rekke kamper fra de nevnte ligaene.

Tv2 Sumo koster penger.

Ja, du postet før.. Men jeg fant ingen som sendte RBK-kampen.... Men for framtiden kanskje det er muligheter som byr seg :-) Uansett takk for tipset...

Jeg visste ikke at de var ulovlige jeg. Takk for tipset. Man lærer så lenge man lever :-)

Endret av Antsirabe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...