iNeo Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Title says it all. Satt å leste litt på helse delen og så noe om at det var en som mistet noen kilo når han gikk på AB. Har ikke tenkt å prøve det. Bare for interessens skyld. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Vedkommende må ha mistet væske eller noe. Matlysten var sikkert ikke på topp pga sjuka heller. Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Det er nok ikke antibiotikaen som tar kiloene nei... Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg gikk ned flere kilo den uka jeg gikk på antibiotika, men tror nok det var fordi jeg ikke klarte å spise.. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 Det er nok ikke antibiotikaen som tar kiloene nei... Det er nok ikke det jeg spør om Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Det er nok ikke antibiotikaen som tar kiloene nei... Det er nok ikke det jeg spør om Hva spør du om da? "Kan man bruke Antibiotka som slankemiddel?" står det i overskriften. Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 da tror jeg du må formulere spørsmålet litt bedre Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 For å svare tittelen; Nei, du kan ikke bruke Antibiotika som slankemiddel. Men ja, du kan miste kilo av å være syk. En stein kan ikke fly, det kan heller ikke Mari. Er Mari en stein? Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Så vidt jeg vet kan antibiotika ha en litt guffent effekt på fordøyelsen til noen, og medfører diaré osv. Dette vil nok gi en kortvarig vektredusjon. Er vel neppe noe å satse på i det lange løp...? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Kan like godt gnafse et par-tre dulcolax og drikke masse sterk kaffe, så får du tømt i begge retninger Da også får du en midlertidig vektreduksjon. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå