jayplay Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Hvordan funker det med den sikkerhetsklareringen? Jeg er på GSV nå og skal prøve meg på grensejeger. Det eneste jeg har på rullebladet er tatt for fyllekjøring på moped for 2 år siden. Jeg hadde også akkurat promille til å bli dømt. Jeg skrev også dette på det arket vi fikk. Hun dame sa at hvis jeg var ærlig så skulle det ikke være noe problem. Hva tror dere? Er litt nervøs... Lenke til kommentar
johjoa Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Hvordan funker det med den sikkerhetsklareringen?Jeg er på GSV nå og skal prøve meg på grensejeger. Det eneste jeg har på rullebladet er tatt for fyllekjøring på moped for 2 år siden. Jeg hadde også akkurat promille til å bli dømt. Jeg skrev også dette på det arket vi fikk. Hun dame sa at hvis jeg var ærlig så skulle det ikke være noe problem. Hva tror dere? Er litt nervøs... Du må ikke vær så nervøs... siden du har nevnt det på sikkerhetsklarerings skjema vil det mest sansynlig gå bare bra. Ta og les litt på NSM sine sider: http://www.nsm.stat.no/Arbeidsomrader/Pers...g/Hva-vurderes/ Endret 27. juli 2008 av johjoa Lenke til kommentar
fedtcreme Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Din situasjon er forbløffende lik en kompis jeg tjenestegjorde med på GSV! Han fikk klarering, men folk har mistet klarering, eller klarering kom for sent, pga mye mindre alvorlige forhold. Vær ærlig, og vis deg som en brukanes kar, så går det sikkert greit! Lenke til kommentar
jayplay Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Det som er skummelt er at de her oppe ikke har noe med klareringen. De får bare et skriv på at jeg er godkjent eller ikke. De får ikke en begrunnelse en gang. Jeg får derimot en begrunnelse sendt hjem. Beslutningen blir tatt av noen som aldri har møtt meg før. Men vet at det sikkert går bra siden det er det eneste jeg har på rullebladet og jeg var ærlig om det. Lenke til kommentar
fedtcreme Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Som sagt - det ordner seg ganske sikkert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå