Gjest Guest_nysgjerrig_* Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Det er noen jenter som sliter med å få orgasme, enkelte har aldri fått det osv.. Men er det en måte en jente kan trene seg til å lettere få orgasme? Knipeøvelser eller noe sånt? Lenke til kommentar
Akolo Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Jeg tviler på det. Man kan umulig trene seg til orgasme, best den jenta finner seg en gutt som er god til å fingre og slikke Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Det er noen jenter som sliter med å få orgasme, enkelte har aldri fått det osv.. Men er det en måte en jente kan trene seg til å lettere få orgasme? Knipeøvelser eller noe sånt? De største årsakene til at jenter ikke får orgasme med en partner, jeg regner med at det er det du tenker på her, er: a) De kjenner ikke sin egen kropp godt nok, slik at de kan kommunisere hva de liker eller ikke liker. Mange jenter klarer ikke å få orgasme på egen hånd(pun intended). b) De tør ikke fortelle partneren sin hva de liker. c) De vil ikke såre partneren ved å si at de ikke får orgasme og velger heller å fake orgasme. d) Partneren gjør ikke jobben sin. Man må trene for å få orgasme, i den forstand at man må vite hvilken type stimuli som funker. Noen vil ha det røft og tøft, andre mykt og rolig. Er det snakk om å få orgasme på egen hånd så må man selvsagt utforske sin egen kropp, slik at man lærer seg hvilke knapper man skal trykke på. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Jupp tror NikkaYoichi har rett her. Knipeøvelser går an om man vil trene seg til å holde ut lengre, altså FØR orgasmen inntreffer. Hvertfall det jeg har lest. Om man kan trene seg fysisk til å FÅ orgasme tror jeg ikke er mulig. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Det er noen jenter som sliter med å få orgasme, enkelte har aldri fått det osv.. Men er det en måte en jente kan trene seg til å lettere få orgasme? Knipeøvelser eller noe sånt? Slappe av. Det er mitt råd hvertfall. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Tror man i første omgang må få de. Dette går vel mye også, fra jentas side, å være sikker på seg selv og kroppen sin. Å selv vite hva som er godt, og hvordan ting ser ut der nede. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg har klart å knipe meg til orgasme Jeg har null problemer på egenhånd, hender vel som oftest at jeg kommer altfor fort. Kjæresten min har litt større problemer, til min store glede ^^ Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg har klart å knipe meg til orgasme Jeg har null problemer på egenhånd, hender vel som oftest at jeg kommer altfor fort. Kjæresten min har litt større problemer, til min store glede ^^ Det er skummelt med så åpne jenter ... Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jupp tror NikkaYoichi har rett her. Knipeøvelser går an om man vil trene seg til å holde ut lengre, altså FØR orgasmen inntreffer. Hvertfall det jeg har lest. Om man kan trene seg fysisk til å FÅ orgasme tror jeg ikke er mulig. Holde ut lengre og holde ut lengre. Vet at hvis man er sterk nok i "knipemuskelen" så kan man nesten holde gutten fast. Ikke langt ifra ihvertfall. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg har klart å knipe meg til orgasme Jeg har null problemer på egenhånd, hender vel som oftest at jeg kommer altfor fort. Kjæresten min har litt større problemer, til min store glede ^^ Det er skummelt med så åpne jenter ... Jeg er ikke skummel, bare søt og rar... LOVER! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Pfff. Skummel, skummel jente som er mye sterkere enn hu burde være. Jenter burde være søte og snille og vaske opp, ikke ha egne meninger og sånt tull. Ja til å frata kvinner stemmeretten! Ja, var sarkastisk. Liker åpne jenter jeg! Det er litt skummelt i starten, men det noe så himla mye enklere å tilfredsstille dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg