Claus3000 Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Kanskje... Får bare en følelse av at det hele er en spøk fra Rodriguez & Co. Les nederst på denne f.eks. http://www.filmschoolrejects.com/news/mach...shes-online.php Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Commando mangler, list fail. Og jeg er i dypt sjokk. Og ingen Dirty Harry heller? 300 kan dra dit peppern gror. CGI-muskler gjør at manndommen allerede der er tapt. Dagens kosmetikk-mannfolk altså. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Rambo-filma for alle penga. Stallone definerer machismo. Fader så barsk han er. Edit; ellers enig med Dotten. Endret 31. juli 2008 av Onyx Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 3. Under Siege Aw, hell yeah. Casey Ryback. <3 Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 På den tiden da han spilte i Under Siege, var Seagal ikke bare badass på film, men også i virkeligheten. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Commando mangler, list fail. Og jeg er i dypt sjokk. Og ingen Dirty Harry heller? 300 kan dra dit peppern gror. CGI-muskler gjør at manndommen allerede der er tapt. Dagens kosmetikk-mannfolk altså. What he said... Mener nå ihvertfall eg at de viste at de 300 folka (de som spiller hovedrollene) har trent beinhard og at det ikke er noe CGI de har brukt. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 De har brukt CGI (og andre filmtriks) til å fremheve og øke musklene. At de trente beinhardt, så absolutt. Men Butler og co. kunne nok ikke skilte med så detaljerte muskler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg