hansbt Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Heisann. Lurer på et ASUS P4PE(i845PE) og en P4 2.53 GHz CPU. Hvor mye er det fornuftig og klokke dette? Skal også ha 2x 512 MB TwinMos PC3200 Lurer også på om den vifta til Boxed version bråker mye. Noen som har erfaringer med dette? Mvh hansbt Lenke til kommentar
SverreD Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Jeg vil ikke si at den bråker så mye. Etter det jeg har lest og hørt båken den sånn midt på treet Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Den bråker ikke så veldig mye. Du når kanskje 3 ghz med den CPU'en avhengig av kabinett-temp osv osv. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Jeg har boxed vifta, den bråker ikke så mye at det gjør noe. Den er 25dB...Du klarer fint 3GHz men da burde du få deg kabinettvifter hvis du ikke har tenkt til å kjøpe ny CPU kjøler...og vifte Lenke til kommentar
hansbt Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 Hei igjen. Takk for feedback. Har Dere noen tips/løsninger om hvordan jeg burde få ned temp i et kabinett og hvilke kabinett som er bra her? Er interessert i en Stillegående løsning her. Er litt skeptisk til Vapochill og vannkjøling. Mvh hansbt Lenke til kommentar
Gef Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Vell et Chieftec Matrix er et bra og billigt kabinett. Det du kan gjøre for å få tempen ned i kabinettet er å kjøpe kabinettvifter... Lenke til kommentar
hansbt Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 Hei igjen. Tenkte litt mer på spesifikke løsninger. Som for eksempel vhilke vifter som er bra(her skubber nok og er stillegående nok). Og om for eksempel runde IDE kabler har noe for seg, etc.. Noen som har erfaringer her? Har tenkt litt på en Antec kabinett er vel nesten samma som Cheiftec, men er penere, har filter for vifter og USB/FW plugger foran. Mvh hansbt Lenke til kommentar
Insanity Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Papst vifter fra microplex.no skal være stillere enn de fleste andre pga. at de er individuelt avbalansert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå