Sovesofa Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Heisann.. tenkte jeg kanskje skulle bytte ut den "gamle" tv`en min på rommet til fordel for en LCD. -Skjermstrørrelse: 32" muligens 37" -Pris: Rundt 5000 -Oppgaver: Koble til Pc (bruke som pc-skjerm), Se vanlig kabeltv, film/dvd Bruker ikke tv`en så mye så jeg har ikke ork til å kjøpe en dyr.. Skal bruke den bare til å sitte litt på PC`en på den og se litte grann på tv. og da lurer jeg på om jeg egnetlig trenger en full HD tv? har ikke HD dekoder hjemme (tror jeg) så lurer jeg litt på tilkoblingsmuligetene til PC`en, kan vel bruke hdmi, s-video og dvi-kontakt, hva gir best resultat? får å gi en liten pekepinn så har jeg sett på en 32" samsung tv: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...T8AAAEOEOI03xiL Synts denne så ganske fin ut utvendig, men har jo ikke peil på åssen den er på spesifikasjoner, så hvis noen kunne gitt meg noen svar og/ eller noen anbefalinger så hadde det vært nice Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 a3 er den minste serien til samsung for tiden og er ikke direkte spekket med det beste og nyeste. https://prisguiden.no/product.php?productId=96505 dette er en noe bedre modell fra samsung, ellers syntes jeg du skal se på panasonic tver også... der får man veldig godt bilde kontra pris https://prisguiden.no/product.php?productId=72651 Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Takk for den guiden, har sett på den panasonicen også, mne synts den egnetlig er ganske stygg, utseendemessig :S men hvis den er veldig mye bedre så kanskje jeg burde gå for den, har også sett på Sony men vet ikke åssen de er .. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 panasonic har veldig gode tver rett ut av esken... samsungene må stilles litt på... og sony er overprisa... Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 oki, takk for svar, men hva lønner det seg å få med av tilkoblingsmuligheter, med hensyn til oppkobling av data`? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 enten at dataen har hdmi ut eller dvi, og til nød svideo, men hdmi vil være det beste det jeg vil kalle et minimum av tilkoblinger i dag til en tv er: 2x scart 3x hdmi 1x svideo 1x dvi/vga et sett med rød, hvit og gul phono Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 har seriøst ikke peiling på hva datan min har PC`en som skal stå tilkoblet TV`en er en Acer Aspire 5720Z vis det hjelper litt Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Eksterne porter : 2 porter for ekstern skjerm VGA, DVI, TV-ut S-video, 1 port høretelefon, 1 for ekstern mikrofon, 4 USB 2.0 porter , 1 x 1394 (Firewire) btw er det ZG versjonen du har eller bare Z? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 er nok bare en Z står ihverttfall ikke no mer på den blekka som er festa ved siden av den touchpaden nederst i høyre hjørne Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 hmm... ok men de skal da være fullt ut mulig å kjøre denne på en tv med vga Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 uten at jeg vet så altfor mye om dette, er ikke VGA rett og sletten en vanlig skjermkabel? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 eh.. jo den blå kontakta... Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 hehe, det kan godt hende men så lenge det fungerer så er jeg happy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå