Kenichi-san Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Hallo, jeg lurer på hvilken rekkefølge man skal se Suzumiya Haruhi no Yuuutsu (The Melancholy of Haruhi Suzumiya) sjekka litt rundt på nettet, å fant jo selvsagt denne | link | men jeg skjønner ikke lista . er det kronologisk eller "aired/broadcast" listen man skal følge? noen som har sett serien å vet? edit: så rotete ut.. Endret 27. juli 2008 av Lasse_H Lenke til kommentar
DNA Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Kronologisk, da får du med deg alt i riktig rekkefølge. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) takker edit: en ting til: er første episode den "rare" videoen de har laget, eller skal jeg ikke se den før jeg er på nr 11? Endret 27. juli 2008 av Lasse_H Lenke til kommentar
DNA Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Begyn med episode 2 broadcast, og så oppover i kronologisk rekkefølge. Episode broadcast nr. 1 skal bli sett som episode 11. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Se den akkurat i den rekkefølge du ønsker. Jeg så den i den rekkefølgen den ble sendt på tv, det ga jo en ekstra "piff" til hele greia. Litt anderledes. Såklart kan man påstå at man skal se den kronologisk etter handlingen. Men for meg blir det som å si at man skal se de tre nye Star Wars filmene før man ser de tre gamle. Men hver sin smak. Det irriterer meg litt dog at dvdene ikke kommer med "aired order" bortsett fra Special Edition pakkene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå