^Art^Johansen Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Hei Jeg kjøpte meg en asus cd brenner, 52x24x52 er det vel. dette er ca 4 uker siden. så en uke etter slår jeg av computer`n dvs bruke power knappen bak på toweret så når jeg starter opp igjen dagen etter, så skjer det noe helt sinsykt, maskina begynner å bråke noe helt forferdelig, jeg reiser meg fort opp av stolen å er på veg til å hive meg på dør, da jeg hører den lyden, da windows xp er lastet ferdig. så blir maskina helt rolig å alt er normalt. jeg restarter å det skjer ikke igjen. så slår jeg den av igjen med den power knappen. å starter den opp å det skjer heller ikke denne gangen. så jeg tenkte dette var et engangs tilfelle. men det var det ikke. vær gang maskina har vært slått av i mer en 30 min så begynner spetakelet. bråker som bare det, ikke som om noe var løst, men mer som vifter å alt tar helt av. koklusjonen er jo da selfølgelig å aldri slå av pc, men det er jo noe galt, er det noen som har noen ideer om hva det kan være Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå