inspo Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Hei, jeg lurte på om det er normalt for 14-15 åringer å barbere seg i trynet?? Sikkert teit spørsmål, men her jeg bor er det mange som gjør det. Og selv begynte jeg med dette midt i 8. klasse, fordi jeg da begynte å få en ganske så stor bart på overleppa og hår ellers i ansiktet Men stefaren min sier jeg må slutte å barbere meg, for da blir det verre.. Men jeg har jo ikke lyst å gå med hår i trynet, heller.. :!: Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Jeg er 15 år, har ikke noe særlig skjeggvekst i ansiktet. Har fått en liten bart noen ganger, og den har jeg barbert vekk sånn at det blir helt glatt på en måte. Synes bare det er litt deilig. Dessuten synes jeg det ser litt små-ekkelt ut med sånn liten bart. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Helt normalt! Begynte selv da jeg var 14. Opp til deg om du vil ta det bort eller ikke, men personlig synes jeg det ser skikkelig teit ut med en liten svart dunbart på overleppa. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 For å si det sånn mopedbart er skikkelig teit. Og bør fjernes med en gang. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Ikke hør på stefaren din. Mer hår blir det uansett. Jeg fikk min første barbermaskin til jul da jeg var fjorten Barber ivei! Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Det er en myte at det blir mer om man barberer. Da lurer jeg på hva slags legemiddel du bruker som barberskum i så fall Det eneste en barbering gjør er å kutte hårene. Det er ikke på noen måte det kan stimulere hårsekkene til å produsere mer. Det blir på samme måte som: Håret ditt vokser ikke raskere og tettere hver gang du er hos frisøren Lenke til kommentar
inspo Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Takk for svar Hadde ikke tenkt å slutte med dette, uansett, for jeg har ikke tenkt å se mer idiotisk ut enn jeg allerede gjør! Haha ;-) Det er faktisk en i klassen som går rundt med mopedbart, og han har svart hår, så det viser ganske godt.. Men det blir jo kanskje litt frekt å si at han må barbere seg, da Så håper jeg for all del at han ikke leser denne posten, om han i det helle tatt er på dette forumet Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Hva med å "tilfeldig" begynne å snakke om barbering og slikt? Lenke til kommentar
inspo Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Hva med å "tilfeldig" begynne å snakke om barbering og slikt? Tjaa... Vet ikke helt, jeg.. ;-) Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Fikk barbermaskin til fjortenårsbursdagen min ellerno (straks 19). Liker bedre barberhøvel og skum. Har dog ikke barbert meg hele sommeren, begynner å bli bra med rødt skjegg. Endret 27. juli 2008 av Eryk Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Ja, skjegg er det vel ingenting galt med Mopedbart, eller dunbart, ser helt jævlig ut. Ikke minst så føler man seg jævlig ut Haha. Få den vekk til du får "ordentlig" skjegg eller bart Selv barberte jeg meg fra jeg var 16 og oppover. Lenke til kommentar
inspo Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Fikk barbermaskin til fjortenårsbursdagen min ellerno (straks 19).Liker bedre barberhøvel og skum. Har dog ikke barbert meg hele sommeren, begynner å bli bra med rødt skjegg. Barbermaskin, ja.. Faren min har faktisk snakket om at jeg kunne trengt det snart! Kanskje jeg får til bursdagen? Haha Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Hvis ikke får du kjøpe en selv, de koster ikke så mye. Anbefaler høvel dog. Lenke til kommentar
inspo Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Haha Bruker høvel, jeg ;-) Lenke til kommentar
Cola911 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Jeg starta når jeg var 14, høvel er det beste, syntes nå jeg da Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Begynte å barbere meg da jeg var 13, sånn "av og til"-ish. Nå, i en alder av 18, barberer jeg meg i hvert fall annenhver dag, ellers får jeg en mørk "skygge" av 2-dagers skjegg. Tenker alltid at jeg skal spare, har prøvd meg på slik helskjegg uten bart ting, men jeg gir alltid opp. :/ Ekte menn barberer seg med kniv. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Men stefaren min sier jeg må slutte å barbere meg, for da blir det verre.. Men jeg har jo ikke lyst å gå med hår i trynet, heller.. :!: Det er ei myte. Barber deg så mykje du vil. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Men stefaren min sier jeg må slutte å barbere meg, for da blir det verre.. Men jeg har jo ikke lyst å gå med hår i trynet, heller.. :!: Det er ei myte. Barber deg så mykje du vil. Blir du tørr i ansiktet vil du kanskje bare gjøre det hver 3-6 dag... Jeg barberte meg hver dag før, og var veldig tørr, nå gjør jeg det med noen dagers mellomrom og ser helt fin ut Bruker maskin (Ikke verdens beste, mulig det er grunnen, men tviler) Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Kan fint barbere deg hver dag, det finnes egne barbersåper og aftershave for dem med tørr/sensitiv hud. Lenke til kommentar
Mangellapp Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Ekte menn barberer seg med kniv. Ekte menn bruker kvalitetsverktøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå