Trainman Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Har fått ett problem som jeg ikke finner ut av. Har en Acer Aspire 2410 med XP Home, som har kjørt trådløst nett via en Belkin router i over to år nå. Før vi dro på ferie for vel en uke siden slo jeg alt sammen av. Både modem, router og pc. Da vi kom hjem virket ikke routeren lenger. Kjøpte ny router, også Belkin. Da fikk jeg den andre maskinen vi har opp å gå på nett og alt virket fint. Problemet er at nå får jeg ikke XP-maskinen på nett mer enn 5 sekunder av gangen før den mister det igjen. Har prøvd med og uten kryptering, brannmurer og MAC-adr.filtrering. Jeg har endret kanal flere ganger uten hell. Innstillinger på maskinen er uendret, bortsett fra oppsett på nytt nettverk. Kan heller ikke se at generelle innstillinger i den nye routeren er noe anderledes enn i den gamle. Føler meg litt teit nå! Noen som har tips? Edit: Av en eller annen grunn så virket det etter systemgjennoppretting og korrigering av nettverksinnstillinger. Saken avsluttes. Endret 27. juli 2008 av Trainman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå