Frankh0104 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Har et lite problem, hver gang jeg prøver å spille med en kompis kommer det bare could not connect to game og når vi prøver å ha en chat så skjer det ingenting når han trykker accept.. Chatten bare forsvinner.. Noen som har hatt lignende problem? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Jepp hadde samme problem før. I mitt tilfelle var det NAT instillinger som var satt til moderate og ikke open. Ringte internett leverandøren min å lurte på om han kunne stille det til open å 5 minutter senere så var den open å alle nettproblemene mine var løst Kan dog vere andre ting som gjør at du har problemer selfølgelig. Har du kjørt nettverkstesten på xboxen din? Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Dette kommer sannsynelig av at dine NAT innstillinger står på strickt eller moderat, og om de kompis også har moderat eller strict vil dere ikke kunne snakke sammen eller spille på hverandres rom. Hadde det samme problemet, men løste det ved å kjøpe en router som var anbefalt av xbox.com Dette er vel lista: http://www.xbox.com/en-us/support/connectt...ent.htm#Routers Lenke til kommentar
Frankh0104 Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg ringte telenor nå nettopp og de sa at restriksjonene var av.. Så at alt skulle fungere.. Men de sa at jeg kanskje måtte åpne noen porter.. Så det jeg lurer på er hvilke porter xbox kjører på? Lenke til kommentar
mr_crazy Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg ringte telenor nå nettopp og de sa at restriksjonene var av.. Så at alt skulle fungere.. Men de sa at jeg kanskje måtte åpne noen porter.. Så det jeg lurer på er hvilke porter xbox kjører på? kan nettverksleverandøren åpne porter for deg eller er man nødt til å gjøre det selv? Lenke til kommentar
JV Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg ringte telenor nå nettopp og de sa at restriksjonene var av.. Så at alt skulle fungere.. Men de sa at jeg kanskje måtte åpne noen porter.. Så det jeg lurer på er hvilke porter xbox kjører på? http://support.microsoft.com/kb/908874 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå