sturmgeist Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Haha, jævli bra, dette er min facebook profil! Og jeg er en jente da... Steike så morsomt at noen har sett "meg" Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Haha, jævli bra, dette er min facebook profil! Og jeg er en jente da... Steike så morsomt at noen har sett "meg" Du er ein "internet superstar" no! Grattis! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Haha, jævli bra, dette er min facebook profil! Og jeg er en jente da... Steike så morsomt at noen har sett "meg" Du tuller? Steike folk får meg til å le! Lenke til kommentar
sturmgeist Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Det er faktisk min profil. Men jeg skjønte ikke internet superstar-greiene? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Det er faktisk min profil. Men jeg skjønte ikke internet superstar-greiene? ... Det er alltid din profil. Det er ikke en lenke til en spesifik profil, men til din egen. Så alle som ser på den der ser seg selv.... Klokka er bare 23:58, aktiver hjerne? Lenke til kommentar
sturmgeist Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Eh, jeg ser bare en masse bilder av andre mennesker og noen reportasjer Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Vi tek det frå byrjinga: Sturmgeist, det er berre du som ser profilen din når du går inn på lenkja i det fyrste innlegget. Alle ser sin eigen profil. Internet superstar er ein videopodcast om folk som er kjent for noko dei gjer på internett. Det var ein spøk, ettersom du no trudde heile verda var inne og kikka på profilen din. Endret 29. juli 2008 av magnusbe Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Oh shit der stokk jeg ja Leste heller ingen kommentarer så ja... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Nå har noen småjenter her transformert denne tråden til å bli en gullkorntråd. Grattis! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Oisann, trudde noen virkelig mente at jeg hadde den styggeste profilen. Ble litt redd nå. Kryssa bort siden ved reaksjon med en gang Lenke til kommentar
xersess Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Var tilfedigvis på ein venn's facebook. Fekk ikkje sjokk. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Det er faktisk min profil. Men jeg skjønte ikke internet superstar-greiene? HAHAHAHAHAHAHAHAHAH Du kødder? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Dayum, hun der var jo hot. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 You had me for 2 seconds there. LOL! Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Uff, denne var veldig dårlig. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Første jeg tenkte var: Damn, det er sikkert en manchester-fan som har laget denne (har Liverpool-bilde). Så så jeg bildet, fikk en liten støkk med en gang. Samme her jeg har This Is Anfield skiltet som profilbilde, men tenkte ikke på det med en gang Lenke til kommentar
alright Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 En kjekk kar i bunad, jo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå