Gå til innhold

kjøpe Rockband i USA?

unwill

Anbefalte innlegg

Var en tur innom en mall i USA og så tilbud på Rockband til 99 dollar, til ps2 riktignok.

Hadde aldri tenkt til å kjøpe det spillet, så jeg har ikke undersøkt prisene her borte noe særlig, men 99 dollar.... det er rundt 530 kr. Er ikke det ekstremt billig? Mener å huske den til rundt 1800 kr i Norge.

Er det vanlig at det er så billig i USA ? Bør jeg slå til? Finnes det mange versjoner av spillet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte også rockband i USA. 220 dollar (ca 1150kr.)for 2 gitarer, 1 trommesett, usbhub, mikrofon og spillet. Alt i to esker. Er helt rått! Spiller band med dama og venninna hennes :-D og hun hater spill som bare damer kan...

Det eneste er at det blir en del bagasje, men pakka det godt inn med plast og det hele. Selv om vi mista all bagasjen i New York så fikk vi alt tilbake i en taxi dagen etterpå

Lenke til kommentar
Sikker på at du ikke så bare selve spillet til salgs? Spillet selges løst, uten instrumentene... De har også en pakke som inneholder kun instrumenter, en pakke som inneholder kun trommene - og selvfølgelig, hele bandet med gitar, trommer og mikrofon.

Husk at det var til ps2 han så det da ;) Kanskje litt billigere til den?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det endte med at jeg kjøpte Rock Band med trommer, gitar, mikrofon, adapter, og spill til $99 :)

Syns jeg gjorde et godt kjøp nå, ser jo at det koster 1800 kr her til lands...

Tjener fort tilbake flybilletten om alle tingene hadde så stor prisforskjell.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte til PS2.

$159 til Wii, PS3 og Xbox 360. Og siden jeg hverken har Xbox eller 360 og Wii versjonen er så si lik PS2 versjon valgte jeg den billige. Jeg har også Guitar Hero til PS2, så da kan jeg jo spille med både Bass og Gitar :)

Lenke til kommentar

Forstår at det er flere sanger på PS3 og 360, men man kan kjøpe sanger flere sanger fra DVD til Wii og PS2. Er ikke nok interessert i Rock Band til å kjøpe en ny konsoll bare til å spille Rock Band. Og Rock Band 2 er jo rundt hjørne, mens Guitar Hero 4 kommer vel om ikke altfor lenge?

Får se om jeg skaffer de til en annen konsoll når de kommer.

Om jeg så må bruke 300-400 kr på å kjøpe spillet i Norge har jeg fortsatt tjent på det (til halv pris).

Først da jeg opprettet tråden var bare for å spørre om det var et godt kjøp, og da jeg undersøkte mer fant jeg ut av det virkelig var et godt kjøp, og nå vil jeg bare illustrere hvor ille de norske prisene er.

1800 kr -ish koster det i norske butikker, mens de selger den for rundt 500-800 kr i USA.

Lenke til kommentar

Offisiell pressemelding fra Harmonix, MTV og EA sa:

"Rock Band 2 will make its debut on Xbox 360™ video game and entertainment system from Microsoft this September and have an exclusive launch window in North America. Rock Band 2 will be available for additional platforms later this year."

Hvis jeg skal gjette må det være en release i november eller desember til andre konsoller. Julesalget er såpass viktig at de nok vil ha ut RB2 til alle konsoller før det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...