BadSmile Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Har tenkt til meg å kjøpe en bærbar pc. Og kravet mitt da er at jeg vil ha en pc med god lagringsplass, god skjermkort (Kan spille Counter Strike Source), god prossessor og godt med RAM. Kom over DENNE bærbare som visstnok kommer ut om en måneds tid. Det har også Blu-Ray (noe som er ett stort pluss). Bæreveske, mus, webcam og noe fingertrykksgreier følger med. Lurte derfor på om det er ett godt kjøp, med tanke på at prisen ikke er så ille. Lurte også på om det er andre bærbare pcer som er bedre og billigere? Takk for svar. Endret 27. juli 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Var utrolig vakker da og veldig masse fine ting med den. Her er en direkte link til asus sin egne nettside om den M51Se Du kan få den 700 kr billigere så sparer du en del penger som alltids er koselig. 700 billigere Jeg ville sakt det var et veldig bra kjøp også med tanke på at du kan få den 700 kr billigere enn stedet du fant den også. Jeg ville kjøpt den om jeg ikke allerede hadde en bærbar som fungerer enda. Men om min bærbare hadde død så hadde jeg nok bestilt den der. Endret 27. juli 2008 av Slettet-wtZtqAvs Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Takk for tipset, det var dog ikke blu-ray spiller på den, var også mindre plass og mindre ram. Men er ikke så ille pris til å være slik spec på den. Lenke til kommentar
kev-yeh Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 du får mye bedre pc i den prisklassen så det er sakt;) Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 "du får mye bedre pc i den prisklassen så det er sakt;) --------------------------- Hva med å komme med noen eksempler ? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Ja hadde ikke vært så ille med noen eksempler. Får man en bedre pc med blu-ray for samme pris, sier jeg ikke nei til det. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg bumper litt. Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Mitt søskenbarn har den pcn. Jeg har spilt litt på den. Den kjører cs lett ! Har aldri opplevd at den har hengt seg opp. Den kjørte source på 60-70 fps. 1.6 på cirka 100. Den er en kjempe pc. Det er deilig og åpne den sakte opp, klikke sakte på start knappen. Og se på at den starter opp på 1-2 minutter Grafikken er fin. Kanskje litt sein post, men kjøp pcn ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå