Patience Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen. Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å bennytte -funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel. (Dette innlegget skal ikke kommenters, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.) Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Helt ærlig, så likte jeg det ikke. Nå er ikke jeg noen fan av poesi (poeti?), og kom over denne tråden i "5 siste innlegg", men ville svare. Problemet er, uansett hva du skriver, at du har dårlig gramatikk, og dårlig tegnsetting. Det virker også som om du skriver på engelsk, fordi det kan se bedre ut da. Hva med å prøve på norsk, som jeg regner med du er flinkere å skrive? Og ikke skyld på dysleksi. Dysleksi handler om at man blander ord, og har vanskeligheter med å se forskjell på stavemåter og lignende. Dyslektikere beskriver ord på en side som maur, siden det virker som de beveger seg, og de har derfor vanskeligheter med å lære seg å stave ordene riktig. Dysleksi er derfor ingen grunn til at man er dårlig til for eksempel å sette tegn. Det viser bare at man har vært lite interresert i å lære i norsktimene på barneskolen. EDIT: Håper det var konstruktivt nok, og vil bare spesifisere at ingenting i mitt innlegg er ment som personangrep, i tilfelle noen tror det. Endret 3. august 2008 av _Zeke Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Synes det er flott du har en liten poet i deg trådstarter Synes ikke det du skriver er skrot, men kanskje det blir litt for mye noen ganger. Jeg synes det du skrev i førsteposten var bra, men det andre du kom med var liksom FOR MYE av det gode, om du skjønner. Du ble litt repetativ og det ble littegrann slitsomt å lese. Kort det ned, behold poenget. Du trenger ikke utdype det så mye som du gjør. Jeg skal ikke gjøre narr av deg for dysleksien din, som visse andre brukere her gjør, men det ville faktisk hjulpet veldig om du fikk en venn til å rette litt på grammatikken. Det er bare det at uansett hvor dype og fantastisk setningene dine er, så tas liksom gnisten vekk med en gang det dukker opp en skrivefeil f.eks. Vet det ikke er din feil, men det bare er sånn. Om du vil, kan du sende setningene dine til meg før du poster dem. Jeg retter dem gjerne for deg Lenke til kommentar
edds Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg kom med utdyping som ikke var var rettet mot trådstarter, som ble fjernet. Lenge leve sensur. Jeg venter på innføring av samme post som ble skrevet i går. Støtter deg i den. Du spesifiserte flere ganger i posten at dette gikk på sak og ikke person, til og med. Sovjet-takter... Og sportacus88, hvor har noen gjort narr av trådstarter p.g.a dysleksi? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Innlegg som går på reaksjon på moderering er fjernet. Dette for å unngå at tilbakemeldinger blir spredd rundt på hele forumet, da det gjør det særdeles uoversiktlig for moderatorteamet og forumstyret å oppdage tilbakemeldingen. I tillegg er ikke moderering emnet for denne tråden. Er man uenig i moderering så kan man sende en pm til den aktuelle moderator. Eventuelt moderatoren eller klag moderator inn for forumstyret på e-post [email protected]. Da vil en administrator behandle saken og gi deg en tilbakemelding. Tilbkameldinger som går på det generelle (eksempelvis retningslinjer) kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Vi oppfordrer alle til å komme med innspill og tilbakemeldinger, men det må gjøres på riktig måte. Bevisst forsøk på å undergrave en moderators autoritet vil bli slått hardt ned på og brukere frarådes sterkt å gjøre det. Vi håper dere viser forståelse for dette. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå