Gå til innhold

Noe jeg plutselig fant på *ikke spør*

DaXoN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I somtime sitt down, not to relax or wait but to think back to the time when i was able to look at you inn your face widout the internett Widout Pictures and listen to your soft Voice Mend my hearth into a Fresh one

Still now 10 year after i sitt down, Not to relax but just to remember, remember what that i love what i care about and what i miss evertime i sitt down and still now when my hearth is Broken the memory help mend it back to Life

Lenke til kommentar
Virkelig skrot.

bra dere kommer med utrolig konstruktiv kritikk da:) pleier bare og ignorer sånt men jeg skal faktis se på dette og ta det til meg *eller vent* nei egentlig ikke

det og bare spy ut sånt får deg til og se ut som en 10 årig som bare vil få ut sinne sitt på første og beste han finner på nettet... finn deg noen andre idiot

Lenke til kommentar
Ok.

Det var piss.

og dine kommentarer på lik linje med mange andre her er triste

jeg sier som jeg sier til de fleste som klager på min skriving

Klage på folk som skriver feil på nettet uten og kjende personen er som og sparke en Kannin i fjeset samme søren hva du gjør så ser det ikke bra ut og du feiler...

Seriøst folk dere skjønner hva det står jeg spør ikke om lekse time i og skrive. vis det er sånt dere klager på gtfo :)

og til konstruktiv kritik var du pattetisk

Lenke til kommentar

Beklager, men det å skrive riktig er enormt viktig når det kommer til poesi. (om man kan kalle dette poesi)

Klarer ikke ta det seriøst når du ikke har et eneste punktum og skriver "widout" f.eks.

Ellers var det... veldig klisjéfullt, og gav lite mening.

Og "the time was like stone not ticking"? Finnes det mye stein som faktisk tikker?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...