DaXoN Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 if i can't feel the kiss on my lips warm and comforting and close to me nothing can mend my hearth of what it dessire and miss everday when the person owning it wake up of bed and cry becuse love is never won its always lost Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) hehe.. vidomsord? edit: dette er vel et eksempel på ting som ikke kan oversettes fra engelsk til norsk.. Endret 27. juli 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Hehe, slett ikke verst. Var ganske dypt og egentlig helt korrekt, om du spør meg. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Åssen fant du på det a? Daniel Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Åssen fant du på det a? Daniel Jeg satt hjemme og snakket med noen og så kom det opp i hodet:) og takk til han andre Lenke til kommentar
edds Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hehe, slett ikke verst. Var ganske dypt og egentlig helt korrekt, om du spør meg. Haha, jeg lo godt. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Hehe, slett ikke verst. Var ganske dypt og egentlig helt korrekt, om du spør meg. Haha, jeg lo godt. Bra han sprer glede da;) Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Blide i dag? Bra skrevet DaXoN. Og god morgen til alle andre og Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Blide i dag? Bra skrevet DaXoN. Og god morgen til alle andre og jeg er alltid blid og takk og god morgen ja Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 (endret) the time was short but when you were gone the time Was like stone not ticking not ticking becuse my heart Stopped just like all around me untill i saw your face again. Endret 1. august 2008 av DaXoN Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 I somtime sitt down, not to relax or wait but to think back to the time when i was able to look at you inn your face widout the internett Widout Pictures and listen to your soft Voice Mend my hearth into a Fresh one Still now 10 year after i sitt down, Not to relax but just to remember, remember what that i love what i care about and what i miss evertime i sitt down and still now when my hearth is Broken the memory help mend it back to Life Lenke til kommentar
edds Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Ett lite tips kan jo være å øve litt på engelsk grammatikk og tegnsetting, så blir det ikke så slitsomt å lese. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Ett lite tips kan jo være å øve litt på engelsk grammatikk og tegnsetting, så blir det ikke så slitsomt å lese. dysleksia is a bitch that haunt you for life ^^ men kanskje Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 var ikke så mange som var her nei vel håper på noe respons på hva dere synes:) Lenke til kommentar
edds Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Må desverre si meg enig med Jan her. Kan godt hende dette har litt mer betydning for deg og dine følelser, men min oppfattelse av det kan best beskrives med "random crap". Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Virkelig skrot. bra dere kommer med utrolig konstruktiv kritikk da:) pleier bare og ignorer sånt men jeg skal faktis se på dette og ta det til meg *eller vent* nei egentlig ikke det og bare spy ut sånt får deg til og se ut som en 10 årig som bare vil få ut sinne sitt på første og beste han finner på nettet... finn deg noen andre idiot Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Ok. Det var piss. og dine kommentarer på lik linje med mange andre her er triste jeg sier som jeg sier til de fleste som klager på min skriving Klage på folk som skriver feil på nettet uten og kjende personen er som og sparke en Kannin i fjeset samme søren hva du gjør så ser det ikke bra ut og du feiler... Seriøst folk dere skjønner hva det står jeg spør ikke om lekse time i og skrive. vis det er sånt dere klager på gtfo og til konstruktiv kritik var du pattetisk Lenke til kommentar
edds Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Beklager, men det å skrive riktig er enormt viktig når det kommer til poesi. (om man kan kalle dette poesi) Klarer ikke ta det seriøst når du ikke har et eneste punktum og skriver "widout" f.eks. Ellers var det... veldig klisjéfullt, og gav lite mening. Og "the time was like stone not ticking"? Finnes det mye stein som faktisk tikker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå