Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Et vanskelig valg (om pengeforbruk)

Jo Are

Anbefalte innlegg

Hei

Sliter litt med og vlge hva jeg skal bruke penger på dette halv året.

Har lyst på hd-tv men det innebærer at jeg sparer alle pengene mine frem til jul (får bare stipend) og kan dermed ikke bruke noe særlig før den tid, noe som er kjipt.

Valgene er som følger:

1. Spare opp 9k til jul og kjøpe meg en 40" full hd skjerm.

2. Beholde den tven jeg har (42" ikke hd skjerm) og bruke penger på annet gøy, filmer, spill, blader, snop, etc

Hva ville du ha gjort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må bare påpeke at med så lite som faktisk er HD kvalitet på TV for tiden og BR filmer er fortsatt stivt priset, så har jeg intet imot å vent lengst mulig med å gå til innskaffelse av en.

Jeg har en 28" og du har en 42"?

Mitt tips: For all del, vent en god stund til. Pengene kan du fordele mellom & spare og bruke, så kan du både bygge opp reserver til en fin TV neste høst i stedet. Da får du mye mer for pengene også. Dette er min mening.

Jeg venter selv til neste år med innkjøp av HD-TV og jeg har en 28" !

:)

Lenke til kommentar
Må bare påpeke at med så lite som faktisk er HD kvalitet på TV for tiden og BR filmer er fortsatt stivt priset, så har jeg intet imot å vent lengst mulig med å gå til innskaffelse av en.

Jeg har en 28" og du har en 42"?

Mitt tips: For all del, vent en god stund til. Pengene kan du fordele mellom & spare og bruke, så kan du både bygge opp reserver til en fin TV neste høst i stedet. Da får du mye mer for pengene også. Dette er min mening.

Jeg venter selv til neste år med innkjøp av HD-TV og jeg har en 28" !

:)

Den var ikke dum du.

Blir 18 den første februar så kanskje jeg får meg en jobb da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...