Tabris Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Jeg holder generelt sett en knapp på Uematsu jeg også (selv om soundtracket til XII også var veldig bra). Endret 29. juli 2008 av Tabris Lenke til kommentar
Typho Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Shenmue har et av de mest stemningsfulle spill soundtrack jeg har hørt Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Soundtracke til Jak X og e jo konge Queens of the Stoneage - Millionaire Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Final Fantasy X. All musikken står nydelig til spillet, og Seymour Battle er den heftigste boss-musikken EVER!!! På en andreplass kommer nok NFS3:HP. Musikken i det spillet er det beste man finner i et bilspill som ikke bruker kjent musikk eller *grøss*...EA Trax... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Final Fantasy X. All musikken står nydelig til spillet, og Seymour Battle er den heftigste boss-musikken EVER!!! ??? Bizarro Sephiroth og One Winged Angel Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Portal 2-Still Alive jepp.. denne eller oblivion soudtrack.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå