Wubbable Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Marty O'Donell - Never Forget (Halo 3 soundtrack)Hør soundtrack her! Second that Ellers er the chronicles of riddick escape from butcher bay heller ikke så dårlig Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Total Annihilation Slik musikk uder heftige strategiske slag er bare legendarisk:) Endret 28. juli 2008 av guttorm Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Nei, nei, nei. INGEN slår "Gerudo Valley" fra Legend of Zelda - Ocarina of Time Ellers har FF10 og 12 en go' del bra Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Ingen ting slår Metal Gear Solid 2 Substance Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Stiller meg bak Mega Man II musikken, den er fantastisk! Ellers er selvsagt Monkey Island-serien fantastisk bra på musikk, det samme er Gerudo Valley fra Ocarina of Time som ble nevnt her. Andre bra som ikke er nevnt er musikken fra FFVI, Commando, Last Ninja og Zelda II Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Alt av Nobuo Uematsu og Koji Kondo Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Unreal Tournament, Dungeon Keeper 2, Elder Scrolls, Spellforce og de gamle NFS-spillene (Før underground). Klarer ikke plukke ut noen favoritt. Endret 28. juli 2008 av NightReaper Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Commando på Commodore 64, etterfulgt av musikken til Turrican 1 og 2 på Amiga. Ellers er jo stort sett alt av musikken på C64 og Amiga bedre enn den til dagens spill. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Nfs3: hot pursuit .mp3 Ellers er jo stort sett alt av musikken på C64 og Amiga bedre enn den til dagens spill. Mye bra på c64 ja. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Commando på Commodore 64, etterfulgt av musikken til Turrican 1 og 2 på Amiga. Ellers er jo stort sett alt av musikken på C64 og Amiga bedre enn den til dagens spill. Ah. Turrican og Worms Lenke til kommentar
Spirith Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Rayman Endret 28. juli 2008 av Spirith Lenke til kommentar
Patney Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg elsker Persona 3 sitt soundtrack, det er kanskje på nummer en hos meg. Spesielt disse, Burn my Dread og Master of Tartarus. Førstnevnte er perfekt intromusikk, og den andre gir meg alltid et ordentlig kick mot bossene. Gleder meg sykt til å høre Persona 4 sitt, men jeg skal vente med å høre til jeg faktisk får spilt det selv. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 er de noen som har spilt super punch out!!! syns dei har litt kul sang Lenke til kommentar
innard Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Bubble Bobble til Game Boy <3 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Nobuo Uematsu-FF VII Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Portal 2-Still Alive Touchè. Magisk sang. Topp 25 i iTunes. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Interstate 76 - ingen over, ingen ved siden. Det er mange spill med noen gromlåter, men dette soundtracket er så helstøpt og groovy at det slår alt. Alle som mener noe annet kan egentlig bare holde kjeft. The Interstate 76 soundtrack was composed by Arion Salazar who would later achieve fame as a founding member of Third Eye Blind. The music was performed under the name "Bullmark" with Salazar on bass, Santana-alumni Tom Coster on keyboards, and Bryan Mantia, who among his performing credits previously played with Primus and Guns N' Roses, on drums. The soundtrack recreated the funk sound of 70's film and television theme music. Some are sly variations of popular 70's funk tracks, such as "Never Get Outta The Car"'s pastiche of The Brothers Johnson's 1976 hit "Get The Funk Out Ma Face." The soundtrack was recorded using vintage instruments and recording technology in order to as closely reproduce this sound as possible. Activision released a separate official soundtrack CD which contained all tracks from the game and unreleased tracks from the recording sessions. Versions of the background music tracks can also be found on the game play disc as redbook audio. Endret 29. juli 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Nobuo Uematsu sin musikk til Final Fantasy spillene og Lost Odyssey slår det meste. Portal sin Still Alive song er jo også helt fantastisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå