stigen Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Jeg kan få kjøpt en Cannon S50 til ca 4.200 i USA, mot ca 6.000 i Norge. (inkludert alle avgifter osv). Bortsett fra garantiene, er det noen grunner til at jeg ikke bør kjøpe kamera i USA ? Lenke til kommentar
lunikz Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Jeg tror laderen du får med støtter både 110 og 220 volt, så det er ikke noe problem. Men kontakten du stikker inni støpselet er jo annerledes. Men den er lett å skifte hvis du er villig til å klippe i ledningen på laderen. (Det er vanskelig å få tak i en overgang fra Am. plugg til norsk i Norge såvidt jeg vet, så du må nok klippe hvis ikke du kjøper en overgang sammen med kameraet fra USA). Lenke til kommentar
ELWiss Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Hvor får du kjøpt for den prisen? Er det en nettbutikk? Url? mvh ELWiss Lenke til kommentar
Smultring Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Jeg har sett liknende bra tilbud i USA og er også interessert i å kjøpe derfra, men har derfor et spørsmål. Hvilke avgifter og skatter må du betale før du har kameraet i posten? Jeg pleier forresten å bruke www.yahoo.com sin shoppingmotor, finner mye bra og billig der Lenke til kommentar
Smultring Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Litt dårlig research der ja, fant svarene i en anne thread Ser ut som det eneste du betaler er 23%moms og 150kr i fortolling Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Litt mer research: Momsen i Norge er på 24%!! Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Hva er momsen i USA? Er det ikke slik at man får igjen momsen i USA og må betale 24%moms Norge. Hvordan blir prisen på kamera da? Gjelder de fleste garantier bare Europa, eller hele verden? Hvis man reiser kan man ta inn varer for 6000 kr tollfritt. (Mulig 5000 for elektriske varer). Noen som kjenner til dette og kan forklare litt nærmere. Lenke til kommentar
Joplaya Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Hmm... kanskje dette svaret kommer litt sent? Uansett: momsen i USA er på 7 % og legges på i kassen. Vet ikke om det er sånn i nettbutikker der borte også. I så fall må en plusse på 7 % på priser en ser både på nett og i butikker i USA. Lenke til kommentar
rolvhol Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 http://search.ebay.com/search/search.dll?M...&ht=1&combine=y Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå