Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Error Occured på den ene partisjonen

Anbefalte innlegg

Får meldingen Error Occured på den ene av partisjonene på den tre år gamle hardisken min. Den andre partisjonen får derrimot klarsignal. Maskinen laster windows og jeg får logget inn, men etter det fryser maskina i praksis. Prøver jeg å gjøre noe som helst, som f. eks å gå inn på kontrollpanelet, så går maskinen ufattelig treigt før den til slutt sier takk for seg og gir meg bluescreen.

Spørsmålet er kort og godt om det er mulig å hente ut data fra denne disken? Jeg har mye musikk, video og filer jeg gjerne skulle hatt med videre til den nye pcen. Hvordan gjør jeg det i så fall? Hvilke programmer er å anbefale?

Takker for litt generelle tips.

Mvh, Pc-noob.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får meldingen Error Occured på den ene av partisjonene på den tre år gamle hardisken min. Den andre partisjonen får derrimot klarsignal. Maskinen laster windows og jeg får logget inn, men etter det fryser maskina i praksis. Prøver jeg å gjøre noe som helst, som f. eks å gå inn på kontrollpanelet, så går maskinen ufattelig treigt før den til slutt sier takk for seg og gir meg bluescreen.

Spørsmålet er kort og godt om det er mulig å hente ut data fra denne disken? Jeg har mye musikk, video og filer jeg gjerne skulle hatt med videre til den nye pcen. Hvordan gjør jeg det i så fall? Hvilke programmer er å anbefale?

Takker for litt generelle tips.

Mvh, Pc-noob.

Det er vel ikke noen måte å svare deg med 100% sikkerhet, men bare sett inn harddisken i en annen maskin (som en slave-disk) og prøv? Tar deg vel ikke særlig mer enn 5min å ta ut + sette inn disken i den andre maskina, og booter opp operativsystemet som er på den andre maskinen:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...