Agg Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Ryktene har begynnt å gå om at slutten vi fikk i MGS4 faktisk ikke er den endelige slutten... I følge Gameblog.fr vil en ny slutt unlockes seks måneder etter at spillet ble sluppet (altså den 12. desember). For de som ikke husker det, så er seks måneder tiden Naomi forteller Snake at han har igjen å leve... Det er selvfølgelig bare et løst rykte, men om det stemmer, og det håper jeg virkelig at det gjør, så er Kojima et enda større geni enn jeg har gitt ham ære for... Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 haddde vært grisefett.. men enten måtte dette vært en ekstra patch, evt måtte det vært datofestet i det nåværende spillet slik som du sier, men da er det jo bare å stille ps3en sin interne klokke frem i tid... time will show.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Kunne dem ikke bare patchet spillet den 12.Desember da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 ja, right, tviler på det, hva mer skal skje?, er en ganske sluttenede slutt. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Hadde vært genialt, men det er nok bare ønsketenkning. Lenke til kommentar
Agg Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Så lenge Snake lever så er det jo ingen endelig slutt... Men som sagt, det er bare et løst rykte, dog har Kojima alltid lagt inn ting for å bryte "den fjerde veggen", i MGS hadde vi fighten med Psycho Mantis, i MGS2 hadde vi hele Arsenal Gear-delen og i MGS3 døde The End om han ble liggende og vente på deg i ei uke, i MGS4 kan jeg ikke huske noen slike ting... It's a long shot, men det hadde vært flott, for slutten er det eneste som plaget meg med MGS4... Lenke til kommentar
Avean Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Tror heller det er meningen at muligheten for at Solid Snake skal komme tilbake skal være der som i Halo. Tross alt så driver Otacon og forsker på en kur til Solid Snake, er jo ikke meningen at han skal være så gammel. Men etter fireren så går det for det samme for meg om det kommer noe nytt eller om han dør for MGS døde etter toeren mener jeg. MGS3 og MGS4 var ikke noe for meg, spillbarheten var ikke der og alt som var bra med spillet var historien og karakterene bare. Splinter Cell er flere generasjoner forbi MGS når det kommer til spillbarhet. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Hvordan skal egentlig dette da funke i praksis? Hva må man gjøre for å se denne "egentlige" slutten? Spille på nytt? Loade en savegame rett før slutten? Høres litt merkelig ut, sett fra et rent teknisk ståsted. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Dette er nok ønsketenking da, men jeg tenkte DLC når jeg leste dette Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Hvordan skal egentlig dette da funke i praksis? Hva må man gjøre for å se denne "egentlige" slutten? Spille på nytt? Loade en savegame rett før slutten? Høres litt merkelig ut, sett fra et rent teknisk ståsted. mest sannsynlig ved å loade den siste saven. er en save etter rulleteksten. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Noe av ryktene skal også være basert på det at Hideo selv står listet opp på voicecast som "Voice of God", men jeg trodde dette var stemmen som sa "Because you enjoy killing!", men jeg kan være feil...engelsken kan være litt for god der for å være Hideo... Lenke til kommentar
Parted Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Det som ble lovt før utgivningen av mgs4 var at snake "skulle dø". Snake døde, men det var naked snake og ikke solid som alle trodde. Tror og håper at vi vil se mer av Solid Snake i fremtiden Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Splinter Cell er flere generasjoner forbi MGS når det kommer til spillbarhet. Flere generasjoner bak mener du. Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Noe av ryktene skal også være basert på det at Hideo selv står listet opp på voicecast som "Voice of God", men jeg trodde dette var stemmen som sa "Because you enjoy killing!", men jeg kan være feil...engelsken kan være litt for god der for å være Hideo... Det er ikke Kojima som sier dette. Det er et lydklipp som er hentet fra enten det orginale MGS spillet, eller fra Gamecube-porten av spillet: Twin Snakes. Det er Solid Snakes bror, Liquid Snake som sier dette i løpet av de siste scene fra orgianlspillet. Klippet er nok bare der for å gi fans enda mer nostalgi og skal gi en pekepinn til hvordan MGS "egentlig" skal spilles. Det som ble lovt før utgivningen av mgs4 var at snake "skulle dø". Snake døde, men det var naked snake og ikke solid som alle trodde. Tror og håper at vi vil se mer av Solid Snake i fremtiden Det ble aldri lovet av noen at Snake skulle dø. Dette var bare det fans spekulerte om ettersom at det ble vist en scene under en trailer hvor Solid Snake putter pistolen sin i munnen, men i det skuddet går av, så klipper de over til MGS4 logoen. Det nærmeste man kommer et løfte fra Kojima eller produksjonsteamet, er at de har sagt at Solid Snake sin historie skal ende med MGS4, noe den forsåvidt gjør. Dette kan også være et symbol på at Kojima slutter med å regisere MGS spill. OT: Det hadde vært meget bra om det hadde vært en forlenget slutt, men det virker tvilsomt. Det eneste realistiske vil vel være at den kommer i form av en Patch. Men faren ved det er at man eksluderer de som ikke har mulighet til å laste ned denne. Det blir med andre ord bare de "utvalgte" som har tilgang til internett som vil kunne skaffe seg denne, noe som er en dårlig taktikk om en skal gjøre noe som dette. Men aldri si aldri. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Hvem har en PS3, og ikke noen tilgang til internett? Ikke du i hvert fall. Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg hadde ikke tilgang til internett det første året jeg hadde PS3. Så det er garantert noen som ikke har denne tilgangen. Dessuten er det ikke en selvfølge at en må ha en internettilgang når en kjøper en PS3 eller noen annen konsoll for den del. Det er bare denne generasjonen hvor alle konsollene har fokusert mye på online-gaming. At man da skal tro at mannen i gaten har fått med seg, eller vil koble seg til nettet for å spille eller laste ned mer materiale blir feil. Man har jo også de yngre som får sine konsoller i gave, og det er ingen selvfølge at disse har mulighet til å ha tilgang til internett på sin konsoll. Ikke alle som kjøper et spill kobler seg opp mot internett, til tross for at dette blir mer og mer vanlig. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg hadde ikke tilgang til internett det første året jeg hadde PS3. Så det er garantert noen som ikke har denne tilgangen. Dessuten er det ikke en selvfølge at en må ha en internettilgang når en kjøper en PS3 eller noen annen konsoll for den del. Det er bare denne generasjonen hvor alle konsollene har fokusert mye på online-gaming. At man da skal tro at mannen i gaten har fått med seg, eller vil koble seg til nettet for å spille eller laste ned mer materiale blir feil. Man har jo også de yngre som får sine konsoller i gave, og det er ingen selvfølge at disse har mulighet til å ha tilgang til internett på sin konsoll. Ikke alle som kjøper et spill kobler seg opp mot internett, til tross for at dette blir mer og mer vanlig. At yngre PS3-eiere ikke har tilgang til internett er et argument som faller på sin egen urimelighet, da MGS4 har 18-års aldersgrense. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Splinter Cell er flere generasjoner forbi MGS når det kommer til spillbarhet. Flere generasjoner bak mener du. Oohh det er en diskusjon du ikke kommer til å vinne. Kan gjerne lage en film som demonstrerer spillbarheten til begge, MGS4 er meget begrenset kontra Splinter Cell. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Splinter Cell er flere generasjoner forbi MGS når det kommer til spillbarhet. Flere generasjoner bak mener du. Oohh det er en diskusjon du ikke kommer til å vinne. Kan gjerne lage en film som demonstrerer spillbarheten til begge, MGS4 er meget begrenset kontra Splinter Cell. Selv om begge er stealth sjangeren så bringer jo Mgs mer til bordet enn splinter cell, blant annet en god historie og characters du bryr deg om, sam fisher er bare nok en A4 helt som gjør de samme tinga om og om igjen. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) nå er jo splinter cell 99% sniking så en direkte sammenligning synest jeg blir feil Avean. Men akkurat når det gjelder spillbarheten knyttet til dette er jo Splinter cell mye bedre, vanvittig mange kule moves og gadgets i forhold til i mgs4... Likevel når jo ikke det siste splinter cell høyere enn til anklene på Mgs4. Endret 28. juli 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå