beverpower Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Hei hei! "Ordnet" på en venns laptop (en Amilo L3710, som bruker Win XP), og fikk trøbbel med nettverkskortet etter formatering. Kortet som sitter i den er Atheros AR5005G. Får instalert alle driverne, inkludert denne og det er ingen "!" under enhetsbehandling. Kan søke etter trådløse nett som vanlig. Finner nett gjør PC'en og, men den bare "henger" på "Henter nettverksnøkkel" da jeg prøver koble til. Nettet fungerer helt fint på min egen maskin (Vista). Søkt og søkt, men finner ikke stort. Lagt inn en Atheros-driver jeg fant på nettet, men det hjalp heller ikke. Også lagt inn alle driverne jeg finner på FS sine hjemmesider. Noen som har peil på hva problemet kan være? På forhånd takk for alle svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Prøv og skru av sikkerheten på ruteren din og se om du slipper igjennom. Vis du slipper igjennom så skriv inn krypterings koden på nytt og så prøv og logg deg inn. Dette pleier og fikse mine problemer for det har skjedd meg at noe har gjort at koden ikke ble godkjent. Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Prøv og skru av sikkerheten på ruteren din og se om du slipper igjennom. Vis du slipper igjennom så skriv inn krypterings koden på nytt og så prøv og logg deg inn. Dette pleier og fikse mine problemer for det har skjedd meg at noe har gjort at koden ikke ble godkjent. Okey, skal prøve det! Takk for svar.. Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Ja, da funka det gitt.. Takker! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Bare hyggelig og kunne hjelpe deg. Har jo selv hatt mye rare problemer over årenes tid med pc-en min så bare hyggelig og kunne bruke kunnskapen min til noe posetivt. Lykke til videre med pc-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå