Tbau5 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 "Sett den 3 ganger nå her Down Under. Fantastisk film. Så den for første gang for 1,5 uke siden og den har rykket høyere og høyere opp på min topp liste etterhvert som jeg har fordøyd og "analisert" filmen. Det er helt klart den beste superhelt filmen jeg har sett og jeg ser det som et stort tap at Ledger ikke får være her å ta del i fruktene av den fantastiske karakteren han har greid å skape." Lenke til kommentar
lilko Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Hahahahaha! Strålende gullkorn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 analisert filmen, stakkars dvd plate Lenke til kommentar
Joney Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Det kan umulig være spesielt behagelig... :!: Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 analisert filmen, stakkars dvd plate Er nok ikke ute på DVD enda. Ser for meg at han har analisert filmrullen. *stygge bilder på netthinnen!!!stay away!* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Skjønner ikke gullkornet jeg. Går da ann å si at du "fordøyer en film, altså at du lar den modnes i sinnet ditt, der du tenker over poenger, screenplay etc. Lenke til kommentar
bææææææ Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Skjønner ikke gullkornet jeg. Går da ann å si at du "fordøyer en film, altså at du lar den modnes i sinnet ditt, der du tenker over poenger, screenplay etc. Les det en gang til Lenke til kommentar
Seian Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Joda, men når han nevner analisert i samme setning fikk den en helt uønsket tolkning hos meg. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Ananliser en film med heath ledger i... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Skjønner ikke gullkornet jeg. Går da ann å si at du "fordøyer en film, altså at du lar den modnes i sinnet ditt, der du tenker over poenger, screenplay etc. Les det en gang til Jeg er vanligvis den sykeste personen du kommer borti når det gjelder spnn, men sorry, det er godt mulig å skrive at man har "fordøyd" og "analisert" filmen. Med mindre du VIL forstå da. Og da er ikke dette et gullkorn egentlig. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Det heter da strengt tatt "analysere". Analisere, på en annen side, forteller meg noe helt annet. Det er det samme som karamelliserte krutonger. Altså, det er krutonger duppet i karamell. En analisert film er ... du vet hvor jeg vil hen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 okei da! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 no luv ? </3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 I'm analising Heath ledger! Brokeback mountain Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Første gullkorn jeg faktisk har ledd av Leste det liksom inni meg å da hørtes det så jævli dumt ut. Filmen var grei nok, men etter den var fordøyd og analisert litt ble den litt bedre, hahahahahahahahahaha =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå