Gå til innhold

Noen læremidler for teoriprøven på nettet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva koster alt totalt? :p kjøretimer osv?

hva koster en kjøretime ca?

En kjøretime (45 min) pleier å koste rundt 500 kr. En del skoler kjører dobbeltimer, så du betaler i praksis 1000 kr for 2 timer i samme slengen. 45 min rekker du jo såvidt kjøre ut på veien, før du må snu, så jeg anbefaler å ta 2 stk samtidig.

Lenke til kommentar
Når jeg tenker meg om, så forstår jeg ikke en ting.

Statens vegvesen sa tydelig og klart at de tar synstest før jeg tar teoriprøven, men det har de ikke gjort. Er det noe jeg må ta senere før jeg får førerkortet? eller hva skjer?

Jeg har ikke hørt noe om synstest. Vet bare at kjørelærerne egentlig bør si fra hvis de tror at du har dårlig syn. Det merkes jo lett i trafikken.

Lenke til kommentar
Når jeg tenker meg om, så forstår jeg ikke en ting.

Statens vegvesen sa tydelig og klart at de tar synstest før jeg tar teoriprøven, men det har de ikke gjort. Er det noe jeg må ta senere før jeg får førerkortet? eller hva skjer?

Jeg har ikke hørt noe om synstest. Vet bare at kjørelærerne egentlig bør si fra hvis de tror at du har dårlig syn. Det merkes jo lett i trafikken.

Aha, daså.

:) Takk for svar.

Lenke til kommentar
Jeg tok en synstest før teoriprøven. Eller, var ikke akkurat noe avanserte greier, men jeg skulle lese noen bokstaver på en vegg.

Jeg betalte og gikk rett inn til teorirommet og tok prøven. Tok den for ca. 2 uker siden.

Tok ikke synstest på meg, men jeg har god syn så det går nok bra.

Oi, nå kom jeg faktisk på at jeg hadde en kort test rett før jeg gikk inn i teorirommet. Var fort gjort og lett, så jeg hadde faktisk glemt det. Beklager så mye for feilinformasjon!

Lenke til kommentar
Jeg tok en synstest før teoriprøven. Eller, var ikke akkurat noe avanserte greier, men jeg skulle lese noen bokstaver på en vegg.

Jeg betalte og gikk rett inn til teorirommet og tok prøven. Tok den for ca. 2 uker siden.

Tok ikke synstest på meg, men jeg har god syn så det går nok bra.

Oi, nå kom jeg faktisk på at jeg hadde en kort test rett før jeg gikk inn i teorirommet. Var fort gjort og lett, så jeg hadde faktisk glemt det. Beklager så mye for feilinformasjon!

Du er tilgitt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...