ski4life Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Hei! Lurte på hva dere synes er best av en SG-61 Reissue Black og en sånn Svart O.L.P Jeg har skal spille punk.. de koster ca. like mye, og jeg hører att de er like bra, men hva anbefaler dere? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Er de like bra og det er det samme for deg - velg etter designet! Eller ta den det finnes mest reservedeler til slik at du kan reparere eller personalize den og sånn i framtida. Er det en Gibson eller Gibson kopi du har tenkt å kjøpe? I såfall finnes det masse deler til det. En sånn OLP vet jeg ikke hva finnes til. Men det går det vel an å finne ut av? Lenke til kommentar
JorgenSeverin Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Hvis det er en ekte Gibson, kjøper du det. Det er rett og slett best. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Åja, en sånn svart OLP ja. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Dette må jo være troll, det der ga ingen mening, og det er så mye feilinformasjon der at jeg får vondt i hodet. SG Standard og SG '61 RI er to forskjellige gitarer, den siste er nok en del dyrere også. OLP er billiggitarene til Music Man, på samme måten som Epiphone er til Gibson. Gibson SG Standard, og spesielt SG '61 RI er blant de dyre gitarene til skikkelige Gibson, så de kan umulig koste det samme. Epiphone lager IKKE SG '61 RI eler SG Standard, så hvis han har ment Epiphone, har han blinksa på modell. Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg mener å ha sett epi G-400 referert til som 61 reissue på en nettbutikk et sted, så kan være den han mener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå