MysticoN Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Hei, jeg er dritt lei av zune og zune software. og vil no ha en liten enkel mp3 spiller. Farge skjerm hadde vært fint, men trenger ikke stor siden jeg ikke har noen planer om å se film på den. Det viktigste for meg er lyd kvalitet, "design" og størrelse. Så holde dere unna ipod fans. Lenke til kommentar
Star Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Samsung P2 Fantastisk PNP spiller med god lyd og flott design edit: Samsung K3 er også en bra spiller dersom P2 blir i største laget Endret 27. juli 2008 av Star Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 iAudio 7 er kjent for bra lydkvalitet. Design er jo en smaksak, så det vil jeg ikke uttale meg om Ganske liten med litt tykkelse. Veldig bra batterikapasitet og bra utgangseffekt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Med de kriteriene er sony sine spillere det første som popper opp i hodet. Designet er hit or miss med mange, men de har tross alt flere modeller som både har god batteritid, er små, og overlegen lydkvalitet. Sansa Fuze er et annet valg, om du ikke liker sony sion design. Ikke fullt så god batteritd, men lydkvaliteten er superb der også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå