Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Restarter når jeg skrur den på.

Anbefalte innlegg

Hei

Skulle starte et spill da hele pc'en låste seg. prøvde alt mulig og til slutt mått jeg holde inne den knappen som gjørt at pc'en slår seg av. Problemet som har kommet er at når jeg starter pc'n igjen kommer den greia med at Windows ble avsluttet på feil måte. Når jeg trykker start windows på vanlig måte begynner det Windows xp bilde og laste som vanlig. Men med en en gang den er ferdig og loade kommer den blå skjermen der står at det er feil og at pc'en må avsluttes. kommer bare opp et halvt sekund også restartes pc'en. Noen som vet hva problemet kan være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er nok et resultat av at du startet spillet, men vi har inntil foreløpig mulighet til å finne ut hva feilen er inntil du viser oss feilmeldingen din.

(Du kan alternativt finne installasjons-cden din og starte opp recovery console, og skrive fixboot og/eller chkdsk, men det kan være like greit å vise oss feilmeldingen.)

Lenke til kommentar

Trykk F8 gjentatte ganger til du får opp en meny. Velg Sikkerhetsmodus og se om du komme rinn. Om det fungerer er du heldig og det fungerer kan gå inn på kontrollpanel->administrative verktøy->hendelsesverktøy.

Se om du finner noe som er relevant til problemene. Hint: Bruk datoen så slipper du å se i gårsdagens urelevante hendelser ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...