LarsRoger Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Hver kveld før jeg legger meg pleier jeg å ta push og sit-ups. Men jeg har begynt å lure litt på hvor mye dette egentlig hjelper? Jeg er ingen ekspert,men mener da at det er bra å spise 40-60 minutter etter hvert trening osv. Får man noe særlig ut av dette slitet før sengetid? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Klart du får noe ut av det. Må presse deg litt mer hver gang da. Kanskje variere med andre mageøvelser også? Lenke til kommentar
LarsRoger Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Noen forslag? Lenke til kommentar
Krimson Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Tror ikke du trenger noe særlig til måltid etter situps og pushups, så etter min mening skal du bare fortsette med det... evt. ta det hver morgen istedet Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Kan jo ta skrå sit ups, ligge på en benk-løfte bein opp og ned strake. Lenke til kommentar
LarsRoger Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Takker for kjappe svar Endret 26. juli 2008 av LarsRoger Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Kanskje ta en runde både på morgenen og kvelden Lenke til kommentar
LarsRoger Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Nå skal vi ikke ta av her :!: Neida, får vel se ann formen på morgenkvisten Lenke til kommentar
LarsRoger Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Noen forslag til andre øvelser som legg kan gjøres hver kveld ? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Kjør heller armhevinger, kroppshevinger (enten i en trappeoppgang, i bjelker eller noe annet du finner, i verste fall kan du fint gjøre det i dørkarmen, eventuelt henge et håndkle i inngangsdøra, lukke døra og kjøre de der) og knebøy på en fot (lær deg teknikk: http://www.beastskills.com/Pistol.htm). Da kommer du faktisk gjennom hele kroppen :-) Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Du b;r heller kj;re annenhverdag enn hver dag. Kroppen trenger litt vile og du vil f[ bedre fremgang da. Bare kj;r en del hardere de dagene du trener, s[ holder det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå