ola3 Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Jeg har lastet ned splinter cell demoen og da jeg åpner det kommer det opp en feilmelding: General protection fault! History: ResetDevice <- UD3DRenderDevice::SetRes <- UWindowsViewport::Exec Jeg har direct x 9.Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Dette betyr at programmet ikke kan sette den korrekte skjermoppløsningen for å starte spillet. (Mener å huske det er 640*480.) Hadde noenlunde samme problem selv, og det viste seg at det var en "Refresh Rate Override fix" for GF3-kortet mitt som laget problemer for en del spill. Høyreklikk på skrivebordet, velg "Egenskaper" og så "Innstillinger" og se om du faktisk kan sette "Skrivebordsstørrelse" til alle oppløsninger mellom 320*240 og 1600*1200. (Avhenger litt av hva maskinvaren din er.) Hvis du ikke kan velge 640*480, er det sannsynligvis dette som er problemet ditt. Prøv å avinstaller/deaktivere evt. "Refresh rate override" greier du har installert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå