EvenEleven Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Hei Jeg lager dette som en samletråd for 2008 idol. Folk kan da poste samlet. Det jeg egentlig lurer på er når de starter med auditions? Bor ved Drammen/Oslo området. Er et par kompisser som skal gjøre the for morroskyld:) Liten privat kamp om hvem som kommer lengst. -Even Lenke til kommentar
decophly Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Trudde det ikke ble Idol 2008? Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Noe jeg ikke har fått med meg isåefall xD Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Hadde det blitt Idol 2008 (altså i høst), så hadde nok auditions vært i gang for lenge siden. TV2 har ikke annonsert et pip om dette, så dermed blir det nok ikke noe auditions før tidligst ved juletider (for idol 2009 til våren). Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hadde det blitt Idol 2008 (altså i høst), så hadde nok auditions vært i gang for lenge siden. TV2 har ikke annonsert et pip om dette, så dermed blir det nok ikke noe auditions før tidligst ved juletider (for idol 2009 til våren). Sorry for å rippe om i en gammel tråd, men det ble visst ikke Idol i 2008, og neppe i 2009 heller. Jeg tror Norske Talenter er "erstatteren". :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå