Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

pcen skrur seg på, blått skjærm bilde med hvit tekst, skrur seg av igjen

Anbefalte innlegg

Hei, fant en serial på theserials.com. trykket på "Kjør" så slo pcen seg av og på igjen. så kommer jeg til det bildet hvor jeg velger bruker. Når jeg velger en bruker kommer det opp ett blått bilde med noe tekst som forsvinner med en gang igjen og pcen skrur seg av!

Hva skal jeg gjøre ? hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvd safemode? (sikkerhetsmodus)

Ved oppstart presser du f8 en rekke ganger og velger safemode. Du skal ikke surfe i safemode, da det ikke er mye som kan holde igjen eventuelle virusangrep.

For meg høres det ut som om du har fått virus (warez- og serialssider er som regel tvilsomme...), og at du burde spørre om råd i antivirus delen av forumet.

Lenke til kommentar

Kan godt hende programmet til Svenni vil fungere, men uansett vil jeg anbefale deg å ta deg en tur inn på antivirusbiten av forumet. Der sitter det folk med en utrolig kompetanse, tenker da spesielt på Norbat og SNIPPSAT som jeg selv, og mange andre, har fått hjelp av.

Lenke til kommentar

Et lite råd på veien når en er innom sånne sider er å bruke FireFox eller Opera.

I tillegg til dette må en selvfølgelig ha antivirus som er helt oppdatert.

Jeg kjøpte Asus Sonar DX2, og med det følger det med programmer, bl.a Power-dvd, men uten serienummer.

Jeg søkte selvfølgelig rundt på tvilsomme sider etter serienummer(mens jeg ventet på svar fra Asus support), og det måtte vel ca 15 nedlastinger til for å finne en som var virus-fri eller uten trojanere.

Jeg anbefaler deg å laste ned Hi-jack This og poste loggen i antivirusdelen av forumet.

Hvis du har noenlunde peiling på Windows kan du lime inn filen på denne siden og analysere den selv, og så fjerne det som bør tas vekk.

Endret av 9hdoksaet4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...