Gå til innhold

Selger Ps2 silver (hvor mye kan jeg få for den?)

Jaudu

Anbefalte innlegg

Jeg skal selge min PS2 silver (ikke den tynne) med to håndkotrollere og alle kabler som er nødvendig. Den er helt original, Funker perfekt.

Originalt memory card på 8mb følger med.

Har buzz kontrollere, men ikke spillet. (solgte det til Ebgames, de tar ikke imot kontrollerene)

Spillene er:

Guitar hero 2 + gitar

James Bond: everything or nothing

Burnout: 3 takedown

Burnout: Revenge

FIFA 2005

GTA: San andreas

Need for speed: underground

Hvor mye kunne jeg fått for den hos Ebgames?

Får jeg mer av å selge den privat?

hvis noen her er interesserte så send meg melding :D kan selge alt for 1000kr, Prisen kan diskuteres :)

Endret av Jurigs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tipper 1500 kr til privat person.

Et spørsmål:

Hva er det som er spesielt med ps2 silver? Vet det var noe men husker ikke hva det var.

Det er fargen. og at den ikke bråker noenting. den er veldig stillegående i forhold til den store sorte. ;) Det blir heller aldri overopphetet ;) Jeg har aldri opplevd det.

Endret av Jurigs
Lenke til kommentar
Hvis du klarer å få 1500 for den pakken der, så har ikke du bruk for mer skole. Da er du ferdigutdannet selger (host...svindler..host :p)

Jeg har ikke tenkt og få 1500kr for den da :O tenker på rundt 1000kr eller mindre ;)

Lenke til kommentar

Jeg har en ps2, med alle singstar, alle guitar hero, alle buzz, kontrollere, mikrofoner, ratt og pedaler, og det meste som er noe å ha av spill.... Helt ny laser i den også, og den prøver jeg å få over 2k for, uten hell, så det er ikke lett å få solgt en ps2 i dag ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...