Gå til innhold

Spørsmål ang. kjøp av bærbar hos Dell

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har tenkt å kjøpe en bærbar fra dell, men jeg lurte på når deres tilbud utgår etter datoen som er oppgitt, hender det at det umiddelbart kommer et bedre tilbud? Tenker på å kjøpe Dell Vostro 1310 som har et tilbud på 300 kr som ikke har noe utløpsdato, og "servicestøtte" som utløper 30. juli. Dette er ikke akkurat verdens beste tilbud så jeg lurte på om noen andre har erfaringer med hvordan Dell legger ut sine tilbud...

Spesielt nå som Centrino 2 har kommet har jeg på følelsen av at Dell kanskje kommer med gode tilbud på eldre bærbare... Begynnelsen av august er vel også høysesong for kjøp av studiepcer kanskje det kommer bra tilbud (eller motsatt :( )

Endret av khan2k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Jeg kjøpte en Dell XPS pc engang med tilbud, men det kommer nye tilbud hele tiden, det kommer ofte rett etterpå det gamle har gått ut. Noen ganger bedre kanskje mer ram eller større harddisk gratis og sånne ting er ikke uvanlig. Eller gratis frakt kan du også få kanskje de har mange forskjellige tilbud.

Det kan hende de kommer med nye gode tilbud på de gamle pc-ene når de nye kommer inn ja men sånt er jo aldri sikkert uheldigvis.

Men vis du ikke trenger den helt enda så kan du jo vente og se om det kommer et tilbud som passer deg bedre med mindre du vil ha denne med tilbudet som følger med den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...