Gå til innhold

BK: Fjong fyr finpusser fjæra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kommenterer ikke så mange bilder lengre, men dette var såpass spesielt og bra at jeg følte jeg måtte si noen ord.

Som PM så fint sier, så er dette et bilde vi ikke ser så ofte, det er en ganske spesiell komposisjon, og langt ifra et "standard" fuglebilde.

Og akkurat derfor liker jeg det veldig godt, det er et friskt pust i en norm med fuglebilder som ca er like, utenom forskjellige arter.

Det at det er nydelig fokusert og fargesterkt skader jo heller ikke, men er i utgangspunktet egenartet med bildet som tiltrekker meg.

Fint vært noe jeg kunne hengt på veggen, og det skal mye til når det er snakk om fuglebilder. Bra jobba, fortsett å tenk nytt, selv om noen av de tradisjonelle fotografene sikkert har sitt å si om saken, så er det mange av oss som setter pris på noe utenom det vanlige.

Lenke til kommentar

Synes fokusen burde ha sittet på nebbet/hodet til fuglen, og ikke på resten av kroppen. Ettersom jeg trekker øynene rett mot hodet, oppfatter jeg bildet som uskarpt ved første øyekast.

Ellers grei komp, og fuglen er fanget i en fin posisjon. Liker ikke helt den rotete bakgrunnen, tross at den er ute av fokus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...