Gå til innhold

Noen som har peiling på server ?

Anbefalte innlegg

Hei, har fått en server. Men skjønner ikke hvordan jeg skal få den til å fungere, jeg spurte en venn av meg som mente at det var en storage server(lagrings server) men skjønner ikke hvordan jeg skal få lagret noe på den. Bak så ser jeg 6 tilkoblinger: to tilkoblinger som ser ut som en vanlig skjerm til kobling bare motsatt(stikkene ut) som det står UPS under (tror dette er backup strøm løsning) og den andre står det serial under. også er det 4 lange flate som det står H1 på den ene, ingen ting på den andre, D1 på den tredje, og D2 på den fjerde. Det er også to powere her med av/på og strøm innganger nederst, og to knapper på toppen som det står Alarm under den ene og BATT på den andre.

picture0054yc9.th.jpg

Foran så er det masse lys på dekselet og inni så er det 1 tom slott og 6 utdragbare hardisker(tenker jeg).

picture0051kf7.th.jpg

picture0052bc7.th.jpg

Inni side dekselet så er det første jeg ser ett 6V 12A batteri som sitter på sia her, også er det ett lite hovedkort tror jeg som er kobla til bakside IO'en 6v batteriet og de to powerene.

picture0053bk3.th.jpg

Jeg håper att denne infoen jeg har gitt hjelper og att noen kan si hvordan jeg kan lagre ting på den å få den til å fungere, PS jeg har ikke satt i strøm på den ennå eller starta den. Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...